Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال «نلسون سمدو» به ولورهمپتون قطعی شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر نلسون سمدو
نلسون سمدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه ولورهمپتون در یکقدمی به خدمت گرفتن مدافع پرتگالی آبی‌واناری‌هاست.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه ولورهمپتون به منظور به خدمت گرفتن نلسون سمدو با بارسلونا در حال مذاکره است. نونو اسپیرتو سانتو، سرمربی پرتگالی ولوز جذب هموطنش را در اولویت‌های خود قرار داده است.

نلسون سمدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سمدو در یک قدمی ولووز

انتظار می‌رود ولورهمپتون بتواند در ازای 30 میلیون پوند سمدوی 26 ساله را از بارسلونا به خدمت بگیرد. پیش از این «رادیو کاتالونیا» گزارش داده بود مسئولان باشگاه بارسلونا مصمم به فروش مدافع پرتگالی خود در این تابستان هستند، به این منظور با ژرژ مندس مدیربرنامه‌های او در ارتباطند.

سمدو که آینده حرفه‌ای‌اش در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است و گفته می‌شود یکی از بازیکنانی است که بارسلونا قصد دارد در این تابستان در لیست خروجی قرار دهد، ممکن است فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند. سمدو فصل گذشته می خواست بارسلونا را ترک کند و اتلتیکو به دنبالش بود اما انتقال گریزمان باعث شد تا رابطه بارسا و اتلتیکو به هم بخورد. در حقیقت بارسلونا برای فروش نلسون 50 میلیون یورو خواست که اتلتیکو حاضر به پرداختش نشد.

مدیران بارسلونا بعد از آن به سمدو وعده افزایش دستمزد را دادند، وعده ای که هرگز عملی نشد. حالا سرجی روبرتو جایگاه خود را در پست دفاع راست قطعی کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала