Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید مدیر ورزشی سابق بارسا از مسی

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندونی زوبی زارتا، دروازه‌بان و مدیر ورزشی سابق بارسلونا، به انتقاد از مسی پرداخت و او را خود خواه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی بازیکن بسیار مهمی در ترکیب بارسلونا محسوب می‌شود و تأثیر فراوان اقتصادی و اجتماعی در این باشگاه دارد.

لئو چندی قبل با اعلام تصمیم جدایی‌اش از این باشگاه، نقش و ارزش خودش را در بارسلونا نشان داد و مدیران این باشگاه را به درد سر بزرگی انداخت.

آندونی زوبی زارتا، دروازه‌بان و مدیر ورزشی سابق بارسلونا، امروز در گفت‌و گویی در مورد جایگاه او در تیم صحبت کرد و مدعی شد که حتی مربیان بارسا چون تاتا مارتینو از او می‌ترسیدند.

زوبی زارتا به ال‌پایس در این مورد گفت:« برخی مربیان از مسی می‌ترسیدند. به طور مثال زمانی که مارتینو در بارسلونا حضور داشت، عادت داشت تا به مسی بگوید «می‌دانم که تو اگر با مدیریت در انتقاد از من صحبت کنی، او سریعا من را اخراج خواهد کرد اما تو نباید هر روز  این مسئله را به من نشان دهی، خودم می‌دانم.»

او در ادامه افزود:« بزرگترین مشکل مسی این است که او با خودش رقابت دارد. لئو در نشان دادن تصویر یک بازیکن خوب برای همه ناموفق بوده است. منظور، تصویر یک هم تیم خوب است که رفتاری مورد پسند دارد و یک فوتبالیست ایده‌آل به شمار می‌رود.»

این در حالی‌ست که مسی از انتخاب کومان سرمربی جدید بارسلونا نیز راضی نیست و دیده شود که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала