Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ راکیتیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد + عکس

© Sputnik / Grigory Sokolov /  مراجعه به بانک تصاویر Ivan Rakitic sela a vitória croata na decisão de pênaltis contra a Dinamarca em Nizhny Novgorod
Ivan Rakitic sela a vitória croata na decisão de pênaltis contra a Dinamarca em Nizhny Novgorod - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایوان راکیتیچ به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی کرواسی به میدان نخواهد رفت و از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله باشگاه سویا، در اقدام جالب در انستاگرام اعلام کرد که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی کرواسی به میدان نخواهد رفت.

این بازیکن که کاپیتان دوم تیم ملی کرواسی بود، بعد از 106 بازی و 15 گول برای تیم ملی کشورش تصمیم به آویزان کردن کفش‌هایش از بازی‌های ملی گرفت تا بتواند هم برای جوانان کشور فرصت دهد و هم با آمادگی کامل برای تیم باشگاهی‌اش به میدان برود.

او در انستاگرامش در این مورد تصمیم جدایی‌اش نوشت:« خداحافظی از تیم ملی کرواسی سخت‌ترین تصمیم در زندگی حرفه‌ای من بود، اما احساس کردم که وقت آن رسیده و مجبور به تصمیم‌گیری هستم. من از هر بازی که برای میهنم بازی کردم، لذت می بردم و لحظات فراموش نشدنی از جام جهانی در خاطرم باقی خواهد ماند. من متقاعد شده‌ام که هنوز تیم بزرگی داریم که آینده درخشانی در پیش دارد. برای دوستان و هم تیمی هایم آرزو می‌کنم که در چالش‌های آینده همه موفقیت های بین المللی را داشته باشند.»
View this post on Instagram

A post shared by Hrvatski nogometni savez (@hns_cff) on

این هافبک خلاق در کنار مودریچ یکی از بهترین‌های کرواسی در رقابت‌های جام جهانی 2018 بود و موفق شد در ترکیب تیم ملی کرواسی نائب قهرمان جهان شود که بزرگترین دستآورد او در بازی‌های ملی محسوب می‌شود.

گفته می‌شود که راکیتیچ در این مورد با مودریچ و زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی مشوره کرده است و بزودی در مراسم با شکوه از بازی‌های ملی خداحافظی رسمی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала