Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌بروینه: پُر کردن جای خالی سیلوا در توان من نیست

© AP Photo / Ian WaltonArsenal's Nicolas Pepe, left, fights for the ball with Manchester City's Kevin De Bruyne during the English Premier League soccer match between Arsenal and Manchester City, at the Emirates Stadium in London, Sunday, Dec. 15, 2019.
Arsenal's Nicolas Pepe, left, fights for the ball with Manchester City's Kevin De Bruyne during the English Premier League soccer match between Arsenal and Manchester City, at the Emirates Stadium in London, Sunday, Dec. 15, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک بلجیمی منچسترسیتی مدعی شد که او نمی‌تواند درخشش داوید سیلوا را در این تیم تکرار کند.

به گزارش اسپوتنیک، داوید سیلوا در پایان فصل پس از ده سال حضور در منچسترسیتی، به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به رئال سوسیداد پیوست.

دیبروینه - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد جدید منچسترسیتی به «دی‌بروینه» برای جلوگیری از پیوستنش به رئال مادرید

پس از جدایی این بازیکن باتجربه، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که نقش دی‌بروینه در این تیم تغییر خواهد کرد و این بازیکن مجبور است تا مسئولیت‌های داوید سیلوا را نیز به دوش بکشد.

دی‌بروینه اما در گفت‌و گویی مدعی شد که هیچ فشاری از این بابت حس نمی‌کند و پُرکردن جای خالی سیلوا در توان او نیست.

او در این مورد به اسکای اسپورت گفت:« داوید سیلوا بازیکنی باورنکردنی برای ما بود. من نمی‌توانم کاری که او انجام می‌داد را تکرار کنم. من به سبکی که همیشه داشتم به هم تیمی‌هایم کمک می‌کنم. همه باید با کیفیت خودشان بازی کنند. البته که اوضاع سخت شده چون داوید استاد فضاهای کم بود اما فکر می‎کنم ما افرادی داریم که می‌توانند این کار را انجام دهند. جای او در بیرون و درون زمین خالی خواهد بود.»

این در حالی‌ست که پپ گواردیولا، فیل فودن هافبک انگلیسی را به عنوان جانشین سیلوا در این تیم انتخاب کرده است و بازیکن جدید نیز به خدمت نگرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала