Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وکیل بیل: رئال باید خاک پای موکلم را ببوسد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جاناتان بارنت، نماینده گرت بیل از برخورد این باشگاه رئال مادرید با موکلش انتقاد کرد و مدعی شد که این باشگاه باید خاک پای موکلش را ببوسد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل سه روز قبل و پس از 7 سال حضور در رئال مادرید، با قرارداد قرضی یک‌ونیم ساله به تاتنهام بازگشت وشماره 9 این باشگاه برتن کرد.

نماینده این بازیکن پس از پیوستن موکلش به تاتنهام، از برخورد رئال مادرید با موکلش انتقاد کرد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن به این باشگاه برنگردد.

او در این مورد به تاک اسپورت گفت:« امیدوارم موضوع بازگشت موکلم به رئال مادرید دیگر مطرح نگردد. او در تاتنهام موفق خواهد بود، او دوست دارد در آن‌جا بماند و انجام بقیه کارها یک معامله ساده است. به نظر من، با کسی که خیلی کارها را برای رئال مادرید انجام داده، رفتار درستی نشده است. من نمی‌خواهم کسی را سرزنش کنم یا وارد تنش شوم. اما بخاطر آنچه او برای رئال مادرید انجام داده است، آن‌ها باید زمینی را كه او قدم می‌زند ببوسند.»

نماینده بیل در حالی چنین سخنانی را به آدرس رئال مادرید حواله می‌کند که این باشگاه در دو فصل آخر فشار زیادی به این بازیکن وارد کرده بود تا از این باشگاه جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала