Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه دشوار لئوناردو برای خرید ستاره میانی چلسی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو به دنبال تقویت خط هافبک پاریسی‌ها است و تیموئه باکایوکو را تا پایان پنجره نقل و انتقالات در اولویت‌اش قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ هیچ رازی نیست که لئوناردو قصد دارد تا زمان بسته شدن بازار نقل و انتقالات حداقل یک هافبک را برای پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد. با این حساب چندین نام روی میز است اما به اساس معلومات "تله‌فوت" اولویت اصلی مدیر ورزشی PSG تیموئه باکایوکو است. این بازیکن ملی پوش فرانسوی فصل گذشته به طور متوالی به میلان و سپس به موناکو قرض  داده شده و دیگر در برنامه‌های فرانک لمپارد جایی ندارد و بنابراین در تابستان امسال به سمت خروج سوق داده شده اما به این معنی نیست که آبی‌ها قصد دارند بازیکن خود را بفروشند.

چلسی 50 میلیون یورو برای باكایوكو می‌خواهد

طبق اطلاعات "پاریس‌فانس" چلسی ادعای قرارداد قرضی با گزینه خرید اجباری تعیین شده 50 میلیون یورو را دارد. مبلغی که از نظر لئوناردو بسیار زیاد است و قرض با گزینه خرید غیر اجباری 30 میلیون یورو را پیشنهاد می‌دهد. بنابراین موقعیت‌ها بین دو باشگاه بسیار دور به نظر می‌رسند ولی این کار مانعی نخواهد داشت. به همین دلیل چلسی پس از دستیابی به یک جذب بزرگ باید دستمزدش را کاهش دهد و از چند بازیکن که فرانک لمپارد نامطلوب می‌داند جدا شود. تیموئه یکی از آنهاست که در مذاکرات برای یافتن توافق با آبی‌ها به PSG سرمایه‌ای پیشنهاد می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала