Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقاصد احتمالی امتیتی برای جدایی از بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساموئل امتیتی در تمرینات بارسا حضور دارد اما شامل برنامه‌های کومان نمی‌شود. این در حالیست که او در بازار هیچ مقصدی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از جدایی آرتور، راکیتیچ، آرتورو ویدال، نسلون سمدو و لوئیز سوارز (که رسمی نشده)، آخرین نفری که هنوز در ترکیب مانده و احتمالا از نیوکمپ می‌رود امتیتی ​است تا لیست خروجی‌های کومان را کامل کند.

در همین حال اما رسانه "فرانس فوتبال" در صورت احتمال جدایی وی از بارسلونا در بازار نقل و انتقالات زمستانی، مقاصد احتمالی ساموئل امتیتی ​​را بررسی کرده که این مقاصد به اساس گزارش رسانه فرانسوی خواهد بود:

پنج مقصد احتمالی امتیتی

منچستر یونایتد

منچستر یونایتد باید خط دفاعی خود را تقویت نماید در حالی‌که جفت ویکتور لیندلوف و اریک بایلی نتوانستند قابل انتظار ظاهر شوند گرچه هری مگوایر (کاپیتان) در کنار آنهاست.

امتیتی ​​اخیراً با یونایتد رابطه داشته زیرا به دلیل ویژگی‌هایی که او در بازی این تیم مناسب است.

 

المپیک لیون

بازگشت به المپیک لیون شاید ایمن ترین گزینه باشد. مشکل در این مورد اقتصادی است. امتیتی ​​می‌تواند وارد عملیات ممفیس دیپای شود. رودی گارسیا مربی المپیک لیون به OLTV گفت: "ما می‌دانیم که او مدافع بسیار خوبی است. اما من نمی‌دانم از نظر مالی این امکان وجود دارد یا خیر."

اینتر میلان

همچنین به ساموئل امتیتی ​​پیشنهاد شده که برای جذب لاوتارو مارتینز از اینترمیلان وارد عملیات شود. این امر به مدافع فرانسوی لیگ قهرمانان اطمینان خواهد داد و گزینه‌هایی در رقابت برای سری آ دارد که در دفاع آنها مناسب است ولی مشکل جسمی وی می‌تواند جدایی آنها را متوقف کند.

 

آرسنال

آرسنال به دنبال یک رهبر برای خط دفاع مرکزی خود است و ساموئل امتیتی ​​می‌تواند کاملاً مناسب این نقش باشد. به دستور میکل آرتتا، امتیتی ​​می‌تواند دوباره با دوست و هم تیمی سابق خود در المپیک لیون، الکساندر لاکازت یکجا شود. این می‌تواند تقویت خوبی برای دفاع آرسنال باشد.

 

استاد رنس

استاد رنس علاقه زیادی به بازیکنانی دارد که در المپیک لیون بازی کرده‌اند. با این حال او فقط در صورتی می‌تواند در این باشگاه جا بیفتد که به گونه آزاد وارد شود و دستمزد خود را کاهش دهد. یک تکلیف نیز می‌تواند پذیرفته شود، زیرا مشکل اصلی در این مورد مسئله اقتصادی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала