Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوییس سوارز رسما به اتلتیکومادرید پیوست + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس تایید باشگاه بارسلونا «لوییس سوارز» با قراردادی دوساله به باشگاه اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز با مبلغ 6 میلیون یورو از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد. پس از اینکه انتقال سوارز از بارسلونا به یوونتوس منتفی شد، اتلتیکو مادرید علاقه‌ی خود به سوارز را نشان داد و برای جذب او تلاش کرد.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
سوارز با گریه از بارسلونا خداحافظی کرد

باشگاه کاتالونیایی تایید کرد که مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته این تیم نیوکمپ را به مقصد واندا متروپولیتانو ترک کرده و پنجشنبه نشست مطبوعاتی را برای وداع با آبی‌اناری‌ها برگزار خواهد کرد. سوارز 33 ساله به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی آزاد به اتلتیکو یکجا شده است؛ هرچند بارسلونا می‌تواند براساس برخی از مندرجات در توافق ۶ میلیون یورو از این انتقال به جیب بزند.

در آغاز به نظر می‌رسید که این انتقال غیر ممکن است چرا که بارسلونا اجازه‌ی این کار را نمی‌داد و بندی در قرارداد سوارز گذاشته بود که نمی‌گذاشت این مهاجم اروگوئه‌ای راهی تیم های خاصی شود که یکی از آن ها اتلتیکو مادرید بود، اما پس از مدت کوتاهی سران بارسلونا از این بند چشم پوشی کردند و کوتاه آمدند تا لوئیس سوارز راهی اتلتیکو شود.

رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا در ابتدای ورودش به این تیم به لوئیس سوارز گفته بود که اعتقادی به او ندارد و این مهاجم باید بارسلونا را ترک کند. گمانه‌زنی های زیادی وجود داشت. در ابتدا قرار بود که سوارز راهی یوونتوس شود اما او نتوانست در موعد مقرر پاسپورت بگیرد و اکنون راهی اتلتیکو مادرید شده است.

پس از جدایی نیمار ستاره برازیلی بارسا از این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌جرمن، حالا با جدایی سوارز، از مثلث ویرانگر سال‌های نه چندان دور این تیم تنها یک ضلع آن به نام «لیونل مسی» باقی مانده است.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала