Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مونیخ، سویا؛ جدال دو قهرمان برای فتح سوپر جام اروپا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سوپر جام اروپا
سوپر جام اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار سوپرجام اروپا میان بایرن مونیخ، فاتح لیگ قهرمانان اروپا و سویا، قهرمان لیگ اروپا در ورزشگاه پوشکاش آرنا شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ و سویا در حالی برگزار کننده سوپرجام اروپا هستند که هر کدام پیش از این فقط یک بار فاتح این جام شده اند. بایرن مونیخ و سویا امشب از ساعت 10:30 به وقت افغانستان برگزار کننده سوپرجام اروپا در سال 2020 خواهند بود.

بایرن مونیخ با سابقه شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سویا با سابقه شش قهرمانی در لیگ اروپا برگزار کننده دیداری جذاب خواهند بود. طبق آنچه کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی و رئیس هیات مدیره بایرن بیان کرد، در این بازی ۲ هزار هوادار تیم بایرن را در ورزشگاه حمایت و تشویق می‌کنند.

 وضعیت بایرن مونیخ؛

بایرن مونیخ به عنوان بهترین و پرافتخارترین تیم فصل گذشته اروپا قدم به این مسابقه می گذارد. شاگردان فلیک موفق به کسب یک سه گانه تاریخی شدند تا بایرن مونیخ به دومین تیمی بدل شود که دو بار فاتح سه گانه می شود. بایرن مونیخ اولین تیمی بود که موفق به کسب برد در تمامی دیدارهایش در لیگ قهرمانان اروپا در راه قهرمانی شد. بایرن مونیخ فصل جدید را نیز با یک پیروزی مقتدرانه 8-0 مقابل شالکه آغاز کرد، تا نشان دهد عزم خود را برای افتخارآفرینی های مجدد جزم کرده است.

شرایط سویا؛

سویا به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ اروپا موفق شد ششمین قهرمانی اش را در این رقابت ها نیز از آن خود نماید تا نشان دهد در این رقابت ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. سویا هنوز در فصل 2020/21 در مسابقه ای رسمی به میدان نرفته و نمی توان عیار این تیم را با وجود جدایی دو ستاره اش یعنی سرخیو رگیلون و اور بانگا سنجید.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ در سوپرجام اروپا (1-3-2-4)

مانوئل نویر؛ لوکاس هرناندز، ژروم بواتنگ، داوید آلابا، آلفونسو دیویس؛ لئون گورتسکا، یاشوا کیمیش؛ لروی سانه، توماس مولر، سرژ گنابری؛ روبرت لواندوفسکی.

غایبین: کینگزلی کومان (عدم آمادگی)، تانگی کواسی (مصدومیت)

ترکیب احتمالی سویا در سوپرجام اروپا (3-3-4)

یاسین بونو؛ ژول کونده، دیگو کارلوس، سرخیو اسکودرو، خسوس ناواس؛ ایوان راکیتیچ، فرناندو، جوردن ورتو؛ سوسو، لوکاس اوکامپوس، یوسف ان نصیری

بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک بر صفر پاری‌سن‌جرمن را شکست دهد و سویا در دیدار پایانی لیگ اروپا سه بر دو از سد اینتر گذشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала