Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینیستا در آرزوی بازگشت به بارسلونا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اینیستا
اینیستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره افسانۀ کاتالانی‌ها امیدوار است تا روزی به باشگاه سابق خود بازگردد.

به گزارش اسپوتینک، آندرس اینیستا، هافبک پیشین بارسلونا که در حال حاضر در باشگاه ویسل کوبه جاپان توپ می‌زند، امیدوار است تا روزی به باشگاه سابق خود بازگردد.

 

هافبک افسانۀ آبی‌اناری‌ها در پاسخ به پرسشی که آیا دوست دارد در پایان دوارن فوتبالش بار دیگر به بارسلونا باز گردد، اظهار داشت:«بارسلونا همچون خانه من است و سال های زیادی در آنجا حضور داشته ام و امیدوارم روزی برای انجام کاری که صلاحیتش را داشتم، به آنجا بازگردم. در فوتبال احتمال حضور شما در هر باشگاهی وجود دارد و پیش بینی آینده کار دشواری است.»
اینیستا در پایان صحبت‌هایش همچنان در این باره گفت:«دوران بازی من به سر رسیده است و از آینده اطلاعی ندارمبا این حال، آرزوی من این است که روزی به بارسلونا بازگردم. من عاشق ژاپن هستم و می خواهم در اینجا بمانم. هنوز یک سال از قرارداد من با ویسل کوبه باقی مانده است. نمی دانم که پس از اتمام قراردادم با ویسل کوبه چه خواهد شد اما می خواهم به کار خود در اینجا ادامه دهم.»

آندرس اینیستا، بازیکن با سابقه بارسلونا که 22 سال در تیم بارسلونا حضور داشت و توانسته به همراه بلوگرانا در لیگ قهرمانان و لالیگا به قهرمانی‌های متعددی برسد حالا مدتی است در تیم ویسل کوبه بازی می‌‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала