Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیۀ فدراسیون فوتبال برای تماشاگران لیگ برتر؛ ماسک بزنید و کرونا را فراموش نکنید

© Photo / APLهواداران فوتبال لیگ برتر
هواداران فوتبال لیگ برتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدارسیون فوتبال افغانستان برای تماشاگران فصل نهم لیگ برتر، استفاده از ماسک را توصیه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان امروز پنجشنبه 3 میزان 1399 با دیدار افتتاحیه تیم های طوفان هریرود و د اباسین سپی آغاز شود. مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گویند که برای تماشای این فصل از لیگ برتر هیچ ممانعتی وجود دارد و بر اساس برنامه زمانی تمامی مسابقات را می‌توانند از نزدیک ببینند.

 نشست خبری مربیان تیم‌های لیگ برتر افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
برگزاری نشست خبری مربیان تیم‌های لیگ برتر افغانستان + عکس

این نهاد در خبرنامۀ گفته است:«برای حفظ سلامتی تماشاگرانی که علاقه‌مند حضور در ورزشگاه هستند، برای هر تمشاچی یک عدد ماسک که بروی آن پرچم افغانستان نیز حک شده است را در نظر گرفته است. از آنجایی که داشتن ماسک میتواند شما را از گزند ویروس کرونا به دور نگاه کند، فدراسیون فوتبال افغانستان به تک تک تماشاگران عزیز توصیه می‌کند که برای تماشای سایر مسابقات از ماسک استفاده کنند.»

فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید که با توجه به کاهش مبتلایان ویروس کرونا در کابل، اما این نهاد به عنوان برگزار کننده اصلی رقابت های لیگ برتر، وظیفه خود می‌داند که برای حفظ سلامتی هر تماشاپی تمامی نکات بهداشتی را طبق رهنمودهای وزارت محترم صحت کشور در نظر داشته باشد.

دیدار افتتاحیۀ فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان امرو میان تیم‌های طوفان هریرود و اباسین سپی ساعت 5 عصر در ورزشگاه فدارسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала