Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میرالیم پیانیچ: بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن جیدید بارسلونا در تازه‌ترین گفتگو در پیوند به پیوستنش به بارسلونا و جدایی لوییس سوارز صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ، ستاره جدید بارسلونا در مصاحبه با نشریه «اسپورت» کاتالونیا عنوان کرد بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
حضور مسی و پیانیچ در جام خوان گامپر؛ از سوارز و ویدال خبری نیست + عکس
هافبک بوسنیایی و تازه وارد بارسلونا در بخش نخست از صحبت‌هایش درباره انتقام هم‌بازی‌هایش از بایرن بعد از شکست 8 بر 2 گفت:«بازیکنان بارسلونا در کل دنیا مورد احترام هستند و نیازی ندارند چیزی را به کسی اثبات کنند. در بازی فوتبال اتفاقات رخ می دهد ولی شکست 8 بر 2 مقابل بایرن تلخ بود. من با بازیکنان بارسلونا صحبت کردم هیچکدام از آنها امید خود را از دست ندادند و امیدوارند روزی این نتیجه را جبران کنند.»
پیانیج در ادامه در مودر پیوستن به بارسلونا گفت:«آمدن به بارسلونا همیشه خوش شانسی است. بارسلونا همیشه مصمم به پیروزی در تمام رقابت ها است. درست است در فصل گذشته بارسلونا وضعیت خوبی نداشت البته تمام تیم ها به دلیل شرایط کرونا وضعیت مناسبی را تجربه نکردند. از شانس بد نتوانستم به دلیل شرایط کرونا زودتر از این ها به اردوی تیم ملحق شوم. من خیلی خوب تمرینات فردی انجام دادم و اکنون با همبازی های جدید تمرین می کنم و همه چپز بر وفق مراد است.»

پیاینچ در پایان صبت‌هایش در مورد جدایی لوییس سوارز از بارسلونا گفت:«واقعا کار سخت شد چون سوارس یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. پر کردن جای خالی او به هیچ وجه آسان نخواهد بود. ما داریم درباره یکی از 3 مهاجم برتر دنیا صحبت می کنیم و امری سخت است.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала