Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست لئوناردو به کولیبالی خواهد رسید؟

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کالیدو کولیبالی ستاره سنگالی ناپولی به عنوان بازیکن مورد نظر جدی پاری‌سن‌ژرمن برای تقویت این تیم در فصل جاری به حساب می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک؛ لئوناردو در پایان پنجره نقل و انتقالات تمرکز بیشتر روی تقویت پاری‌سن‌ژرمن کرده است. در حالی‌که مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به دنبال همه هزینه‌های یک هافبک است ، او همچنین می‌تواند راه یک مدافع میانی را دنبال کند و به نظر می‌رسد اولویت وی پیدا شده است. در روزهای اخیر مطبوعات ایتالیا اطمینان می‌دهند که لئوناردو می‌خواهد دست خود را به کالیدو کولیبالی برساند اما این کار آسان نخواهد بود. در حالی‌که منچسترسیتی تصمیم می‌گرفت این پرونده را کنار بگذارد، اورلیو د لاورنتیس رئیس ناپولی باز هم برای ستاره سنگالی‌اش رقمی 70 تا 80 میلیون یورو درخواست می‌کند.

نتیجه گیری در روزهای آینده برای کولیبالی؟

آلفردو پدولا روزنامه نگار ایتالیایی در رادیو اسپورت ایتالیا در مورد پرونده کولیبالی اطلاعات تازه‌ای ارائه داده و توضیح داد که نتیجه آن نزدیک است: منچستر با حدود 80 میلیون یورو به خیمنز مراجعه کرده است. در این مرحله پی‌اس‌جی پیشرفت داشته اما ناپولی از اواسط هفته آینده فراتر نمی‌رود. بنابراین PSG تنها چند روز فُرصت دارد تا کالیدو کولیبالی را به جمع خود اضافه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала