Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امرالله صالح: فصل دهم لیگ برتر را پرشکوه‌تر خواهیم داشت

© Photo / AFF امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری کشور در جریان مراسم افتتاحیه فصل نهم لیگ برتر فوتبال
 امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری کشور در جریان مراسم افتتاحیه فصل نهم لیگ برتر فوتبال  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری کشور در مراسم افتتاحیه لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد که فصل بعد این لیگ پرشکوه‌تر از قبل برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری کشور در جریان مراسم افتتاحیه فصل نهم لیگ برتر فوتبال صحبت کرده و ضمن صحبت ابراز خرسندی از این دور لیگ، در صورت آمدن صلح وعده برگزاری باشکوه‌تر دور دهم این لیگ را داد.

معاون نخست ریاست جمهوری ابتدا به سپاسگزاری از نیروهای دفاعی کشور پرداخته و ابراز داشت که از برکت آنها امروز "جشن پرشکوه همدلی و وحدت" به نام لیگ برتر فوتبال افغانستان دایر می‌گردد.

آقای صالح در ادامه ابراز خرسندی کرده و اضافه کرد: "بسیار خوش استم که در اینجا خواهران، اطفال افغانستان زیر یک پرچم در یک فضای بسیار خوش و هیجانی جمع شده‌‌اند. دور نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان را به تمام فوتبالران کشور، دوستداران فوتبال در سراسر افغانستان، مبارک می‌گویم و حضوریابی اتلان کریکت را در این میدان خوش آمدید می‌گویم. امروز هیجانی هستم و احساس مخلوطی از خوشی، افتخار و غرور می‌کنیم."

در حالی‌که گفتگوی‌های بین الافغانی در قطر جریان دارد، امرالله صالح در پیوند به آمدن صلح در کشور به مخالفان دولت نیز پیامی واضحی فرستاد و گفت: "وقتی زیر این پرچم مقدس ایستاده می‌شویم و شور و شوق مردم ما را به خاطر صلح و زندگی آزاد و زندگی عاری از ترور و خشونت می‌بینیم و از سوی دیگر متوجه می‌شویم یک گروه ظلم و جهل این احساس را درک نکرده و همچنان تأکید به کشتار و ویرانی دارند. امیدوار هستم که بازی امروز یک پیام سر سختی و یک پیام صلح و همدلی برای تمام افغانستان باشد و پاسخ سرسختی باشد برای آنانی که می‌خواهند با خون، باروت و انفجار وطن ما را بیشتر از این زخمی سازند."

آقای صالح در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: "من امیدوارم که امسال آخرین سال خشونت و جنگ باشد و ما بتوانیم بازی‌های لیگ برتر را سال آینده دور دهم را باشکوه‌تر از امسال دایر کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала