Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیبی که آقای ‌خاص کشف کرد! + عکس

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام با دو گل سون هیونگ مین و هری کین در 20 دقیقه پایانی بازی موفق به شکست میزبان خود با نتیجه 1 - 3 و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی لیگ اروپا شد. اما مورینیو می‌گوید که دروازه بانانش در تمرین پیش از بازی متوجه شدند که تیر دروازه ورزشگاه توسه پروسکی آرنا در اسکوپیه کوتاه‌تر از حالت معمول هستند و خواهان تغییر آنها شدند.

مورینیو کمی بعد عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می‌داد در حالت ایستاده تقریبا می‌توانست به تیر افقی دست بزند و این کار برای هوگو لوریس بسیار راحت‌تر بود. به نظر نمی‌رسد که این تقلبی از سوی اشکندیا باشد چرا که این ورزشگاه خانگی آنها نبود.

سرمربی تیم تاتنهام در این باره نوشت:«دروازبان به من گفت دروازه‌ها کوچک بود! وقتی ایستادم و دستم را صاف گرفتم می‌توانستم اندازه‌گیری کنم و واقعاً چنین چیزی حقیقت داشت. وقتی با یوفا تماس گرفتیم از صحت موضوع باخبر شدیم و دروازه‌ها ۵ سانتی‌متر کوچک‌تر بودند!»

View this post on Instagram

I thought I had grown but then I realised the goal was 5 centimetres lower-Shkëndija 1 - 3 @spursofficial

A post shared by Jose Mourinho (@josemourinho) on

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала