Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجمان مورد نظر زیدان برای رقابت با بنزما + عکس

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید برای رفع معضل عدم گولزنی، فهرستی از مهاجمان قابل دسترس را به مدیران باشگاه سپرده است تا از میان آن‌ها یکی را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در نخستین بازی فصل در ورزشگاه آنوئتا برابر رئال سوسیداد با نتیجه 0-0 متوقف شد تا کارشناسان از ترکیب زیدان و عدم گولزنی مهاجمان به شدت شکایت کنند.

سرمربی فرانسوی رئال حالا برای حل این مشکل فهرستی از مهاجمان قابل دسترس را به مدیران باشگاه سپرده تا از میان آن‌ها یکی را به خدمت بگیرند.

براساس گزارش مارکا، در فهرست زیدان نا‌م‌های ادینسون کاوانی بازیکن سابق پی‌اس‌جی، ادن ژکو مهاجم بوسنیایی رُم، جرارد مورنو مهاجم ویارئال و رائول خیمینز مهاجم ولورهمپتون دیده می‌شود.

مدیران رئال ترجیح می‌دهند که از میان این بازیکنان کاوانی را به خدمت بگیرند زیرا این مهاجم قبل از این به باشگاه پیشنهاد شده بود و در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به صورت رایگان به جمع شاگردان زیدان اضافه شود.

گفته می‌شود که تا چند روز دیگر یوویچ و مایورال رئال مادرید را ترک خواهند کرد و این باشگاه می‌تواند با پول این دو مهاجم حتی یک مهاجم سرشناس به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала