Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: از پیشرفت اینتر لذت می‌برم

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته پس از پیروزی تیمش برابر فیورنتینا، مدعی شد که تیمش گاهی متزلزل ظاهر می‌شود اما پیشرفت‌های خوبی داشته است.

به گزارش اسپواتنیک، شب گذشته از هفته دوم لیگ سری‌آ، اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف فیورنتینا رفت و در حالی‌که تا دقایق پایانی از حریف عقب بود در نهایت به پیروزی 3-4 رسید. این نخستین بازی فصل اینتر بود، چراکه دیدار هفته نخست این تیم لغو شد.

کانته - اسپوتنیک افغانستان
اینتر در آستانۀ خرید هافبک فرانسوی چلسی

پس از این پیروزی آنتونیو کونته در گفت‌و گویی بخاطر کسب سه امتیاز ابراز شادمانی کرد و مدعی شد که از پیشرفت تیمش لذت می‌برد.

او گفت:« 3 امتیاز قطعا مهم بود اما انصاف این است که تمام نمایش را ارزیابی کنیم. نکته مثبت این است که 4 گول زدیم و فرصت‌های زیادی را خلق کردیم. فکر می‌کنم دروازه‌بان حریف عالی کار کرد. پرتعداد حمله می‌کردیم و برای فیورنتینا مشکل ایجاد می‌کردیم اما در همان زمان تمرکز خوبی برای مقابله با ضدحملات حریف نداشتیم. بازیکنان می‌دانند که باید در این رابطه پیشرفت کنند و هم در جمله و هم در دفاع پرتعداد باشند. تعادل کلید همه چیز است. باید با پیشروی، دفاع کنیم نه اینکه عقب بنشینیم. بابت شیوه حمله کردنمان تحت تاثیر قرار گرفتم. راستش از پیشرفت تیم لذت فراوان می‌برم.»

او در ادامه افزود:« پس از گذشت یک سال حضور در اینتر فهمیدم که تمرکز آن قدر روی نتایج است که مردم مسیر ما را فراموش می‌کنند. فکر می‌کنم چگونگی رسیدن به نتیجه هم مهم است و شکست‌ها هم لحظاتی آموختنی دارند. فکر می‌‌کنم فصل گذشته برای خودمان اعتبار کسب کردیم. رتبه دوم را با امتیازات زیاد و نشانه‌هایی مثبت به پایان رساندیم و مهم‌تر از همه اعتبار در سطح بین المللی بود که با حضور در فینال لیگ اروپا به دست آمد.»

این در حالی‌ست که اینترمیلان سال گذشته هیچ جامی کسب نکرد و به نظر می‌رسید که کونته از هدایت این تیم اخراج شود اما او ماند و در این فصل تعهد کرده است که برای تیمش جام کسب خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала