Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره پی‌اس‌جی شایسته‌ترین گزینه برای برنده شدن توپ طلا

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکولاس آنلکا بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، کلیان امباپه مهاجم جوان پی‌اس‌جی را بهترین گزینه برای برنده شدن توپ طلا می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا در کنار سایر ضررهایی که به فوتبال رسانیده است، ضرر بزرگی به ستاره‌های رسانده که در فصل گذشته درخشیده اند زیرا به دلیل همین ویروس کشنده در سال 2020، توپ طلا اهدأ نخواهد شد.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
هشدار به رئال؛ لیورپول برای جذب امباپه دست به کار شده است

با این هم برخی‌ بازیکنان سابق و کارشناسان فوتبال، ستاره‌هایی که در فصل گذشته درخشیده اند را شایسته توپ طلا می‌دانند.

در این میان نیکولاس آنلکا ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس، چلسی و آرسنال که برای تیم ملی فرانسه نیز بازی‌هایی زیادی انجام داده است، کلیان امباپه را شایسته این جایزه می‌داند و مدعی‌ست که او تمامی ویژگی‌های لازم برای برنده شدن این جایزه را دارد.

او در این مورد به رسانه‌ها گفت:« امباپه مهاجم بسیاری خوبی‌ست و تمامی ویژگی‌های لازم را برای برنده شدن توپ طلا دارد. او با هوش تکنیکی و خیلی سریع است و در هر بازی کیفیت خودش را به نمایش می‌گذارد. او بارها و بارها خودش را ثابت ساخته است و هر روز بهتر می‌شود. نیمار هم خوب است اما کلیان چیز دیگری‌ست.»

این در حالی‌ست که پس از سال 1998 که زیدان برنده توپ طلا شد، هیچ بازیکنی از فرانسه موفق به برنده شدن این جایزه نشده و به حسرتی برای فرانسوی‌ها مبدل شده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала