Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل از بازگشت به تاتنهام پشیمان نیست

© AFP 2023 / Geoff CaddickНападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки
Нападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل در بدترین شرایط ممکن این تابستان رئال مادرید را به گونه قرضی ترک نمود و به تاتنهام رفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در بدترین حالت در رئال مادرید، گرت بیل تابستان امسال به تاتنهام قرض داده شد. در حالی‌که او فرصت پیدا کردن جایگاه‌اش در اسپرز را دارد از برگشت به خانه سابق‌اش فوق العاده ابراز خرسندی نمود.

گرت بیل انتهای قراردادش با رئال را در پیش رو دارد ولی در شرایط بحرانی رئال مادرید بازیکن ملی پوش ولزی چندین ماه بود که در برنامه‌های زین الدین زیدان جایی نداشت. گرت بیل در آخرین سال حضورش و در پنجره انتقالاتی به سمت دروازه‌های خروجی رانده شد که سرانجام رهسپار لندن شد. چند روز پیش مهاجم 31 ساله بازگشت خود را به تاتنهام انجام داد و تا پایان فصل با اسپرز قرارداد قرضی دارد.

​"من برای مدتی می‌خواستم تغییر ایجاد کنم، اما ..."

پیش از جدال تاتنهام و نیوکاسل، گرت بیل با Sky Sports صحبت کرد. در طول این مصاحبه حامی جدید ژوزه مورینیو لایه‌ای از پشت پرده جدایی خوذ از رئال مادرید و بازگشت به تاتنهام را باز کرد:

"خوشحالم که برگشتم. من این باشگاه را با جان و دل دوست دارم. من در اینجا خاطرات بسیار خوبی دارم و بسیار خوشحال و مطمئن هستم. دارم بالا میروم."

او در باره جدایی از رئال مادرید اظهار داشت: "زمان یک تغییر بود. من مدتی می‌خواستم تغییر ایجاد کنم اما تحقق پیدا نکرد. این باشگاه برای من معنی زیادی دارد. او به من فرصت‌هایی داد و من احساس کردم زمان خوبی برای بازگشت است. من این احساس را دارم که باشگاه همیشه در مسیر درست پیش می‌رود و من می‌خواستم بخشی از آن باشم. من فقط می‌خواهم از فوتبالم لذت ببرم. در مادرید مدتی کمی زمان بود که همه می‌توانستند آن را داشته باشند. وقتی شما خوشحال نیستید بازی در بالاترین سطح دشوار است."

ستاره ولزی همچنان افزود: "پشیمان نیستم. من فقط سعی می‌کنم فوتبال بازی کنم. این تمام کاری است که من می‌توانم انجام دهم و هیچ کنترلی بر گفته‌های بیرونی ندارم. همانطور که گفتم من از کاری که انجام داده‌ام پشیمان نیستم. هر آنچه دیگران می‌گویند به آنها بستگی دارد. من می‌دانم که درباره خودم چه فکر می‌کنم و خانواده‌ام دقیقاً می‌دانند که من کیستم. این تنها چیزی است که برای من مهم است. بدیهی است که من مجبور شدم به عنوان یک مرد و یک فوتبالیست بزرگ شوم زیرا به یک فرهنگ جدید، یک کشور جدید پیوستم. ما فقط یاد می‌گیریم شرایطی را که در آن قرار داریم مدیریت کنیم. بدیهی است که خودم را در موقعیت‌های بسیار استرس‌زا یافتم. مرا در ورزشگاه سوت زدند. بنابراین بلی من یاد گرفته‌ام که با این مسائل کنار بیایم، خیلی جدی نگیرم و بله شما فقط باید با آن زندگی کنید. فوتبال است. مطمئناً وقتی به یک باشگاه می‌آیید می‌خواهید خوب عمل کنید. شما می‌خواهید تا آنجا که ممکن است به تیم کمک کنید. (...) من می‌خواهم سعی‌کنم چیزهای بیشتری به تیم بیاورم، سعی کنم حتی بیشتر پیشرفت کنم و به حرکت در مسیر درست ادامه دهم."

در ادامه بیل تصریح کرد: "بیشتر به دنبال چه چیزی هستم؟ فقط بازی، من به این فکر می‌کنم که دوباره پیراهن اسپرز را بپوشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала