Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌های پویول در باره بازی بتیس - رئال

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس پویول
کارلوس پویول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از این‌که در جریان دیدار رئال مادرید چند مورد تصمیم مهم داوری گرفته شد، کارلس پویول واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که رئال مادرید از تصمیمات مهم داوری در رئال بتیس سود برد، کارلس پویول در توئیتی نوشت که بارسلونا "باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشد" تا رقیب همیشگی‌اش را شکست دهد.

کارلس پویول اسطوره بارسلونا در شبکه توییتر اظهار نوشت: "ما باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. اگر بخواهیم در لیگ باید قهرمان شویم، باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. من ایمان دارم و این باید به عنوان یک چالش و منبع انگیزه برای تیم باشد."

در جریان دیدار دیشب دو تیم، رئال بتیس کار را 10 نفره دنبال می‌کرد زیرا در دقیقه 67 بازی دیشب و با بررسی ویدیو، داور بازیکن بتیس را با کارت سرخ اخراج کرد.

د بورگاس در ابتدا تصور می‌کرد که یوویچ در موقعیت قبل از حادثه، در آفساید قرار گرفته است- تصمیمی که به معنای عدم اقدام برای کارت سرخ نشان دادن به امرسون بود اما این برخورد محکم، داور بازی به نفع مادرید اعلام خطا کرد.

15 دقیقه بعد نیز سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی گل برتری میهمان را به ثمر رساند. این پنالتی نیز پس از تماشای مجدد صحنه برخورد بارترا گرفته شدکه اعتراضات تلخ تیم میزبان را برانگیخت.

پویول به این تصمیم واکنش نشان داد و برخورد بارترا بازیکن بتیس را با ایموجی توییت کرد.

پویول با ارسال پیامی متشکل از دو شکلک ایموجی که چشمهایش را بسته بود به اخراج امرسون واکنش نشان داد، سپس با توییت کردن دو شکلک با بیان تفکر در کنار دیگری که صورت را با دهان پوشیده نشان داد به تصمیم بارترا پاسخ داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала