Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هوفن‌هایم 3 بایرن 1؛ پایان پیروزی‌های پیاپی فلیک با شکست تحقیرآمیز مقابل هوفنهایم

© Sputnik / Валерий Левитин /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه آلیانتس
ورزشگاه آلیانتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوفن‌هایم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آلمان حریفش بایرن مونیخ را با نتیجه سنگین به زانو درآورد.

تیم فوتبال هوفن‌هایم در هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان میزبان بایرن مونیخ قهرمان اروپا بود و سرانجام این دیدار را با نتیجه دور از انتظار 4-1 به پیروزی رسید.

بایرن مونیخ که پس از نتایج درخشان در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و بوندس لیگا به این بازی رسیده بود در نهایت با نتیجه‌ی پذیرایی شد که هانسی فلیک از هوفن‌هایم اصلا انتظار آنرا نداشت.

این بازی که در ورزشگاه "پِره‌زِرو" برگزار شد طی آن بایرن مونیخ بازی را خیلی خوب اغاز کرد اما برخلاف جهت بازی این تیم میزبان بود که دوبار پی هم به گل دست یافت که بیکاکیچ در دقیقه 16 و داباور در دقیقه 24  آنرا به ثمر رساندند. در ادامه و در دقیقه 36 جاشوا کیمیچ با شوت زیبا و دیدنی‌اش نتیجه کار را در نیمه اول 2-1 ساخت اما این پایان کار نبود زیرا در نیمه دوم بیشتر تیم میزبان به حملات‌اش افزود و از اشتباهات حریف استفاده کرد و دوبار دیگر توسط کراماریچ به گل دست یافت که ابتدا در دقیقه 77 روی پاس بی‌بائو گل‌زنی کرد و سپس در دقیقه اول وقت‌های اضافه نیز روی اشتباه خط دفاعی و خطای مانوئل نویر داور نقطه پنالتی را نشان داد که کراماریچ با تمرکز کامل تیر خلاص را بر پیکر بایرن وارد کرد و بازی را 4-1 ساخت.

این نتیجه در حالی به سود هوفن‌هایم به دست آمد که بایرن مونیخ بازی قبلی خود را برنده شده بود و حالا با اینت پیروزی 6 امتیازی شد و به صدر جدول رفت در حالی‌که بایرن مونیخ در 5 بازی اخیر (تمامی رقابت‌ها) به پیروزی‌های شیرین و پرگل دست یافته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала