Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان پس از گلباران ویارئال: آیندۀ «فاتی» درخشان است؛ برای «سوارز» بهترین‌ها را آروز می‌کنم

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی هالندی بارسلونا در مورد پیروزی درخشان تیمش مقابل ویارئال با نتیجه چهار بر صفر صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان که شب گذشته برای نخستین بار در یک بازی رسمی روی نیمکت بارسلونا نشست، پس از این دیدار در مورد بازی و سایر مسائل صحبت کرد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 4 – ویارئال 0؛ شروع طوفانی کاتالان‌ها در لالیگا
مربی هالندی در مورد اولین بازی‌اش روی نیمکت بارسلونا گفت:«از نیمه اول خیلی راضی هستم. چهار گل زدیم، ریتم خوبی داشتیم، در خط حمله پاسکاری زیادی دایشتیم و نیمه اول عالی بود. آنسو فاتی بازیکن جوانی است که باید به دنبال ثبات در بازی و عملکردش باشد. او آینده درخشانی دارد و بعد از بازی امروز از عملکردش خیلی خرسند هستیم.»
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه همچنان به ستایش از ستاره جوان و آینده‌دار تیمش گفت:«یکی از انتقادها در بازی دوستانه با الچه این بود که عملکردش زیاد خوب نبوداما امروز خیلی خوب کار کرد. خیلی خوب به عمق می زند. از کیفیتش استفاده کردیم چرا که بازی او را می شناسیم.وقتی چنین بازیکنانی را داری باید بهترین سیستم را بچینی. در نیمه دوم توپهای زیادی لو دادیم اما به تدریج به ریتم بازی می رسیم.»
کومان در پایان صحبت‌هایش در مورد ستاره پیشین تیمش یعنی لوییس سوارز هم سخن گفت، مربی هالندی در این خصوص اظهار داشت:«می دانیم که سوارز مهاجم فوق العاده ای است اما ما باید به بازیکنان خودمان توجه داشته باشیم. تصمیم گرفته شده است و برای سوارز بهترین ها را آرزو می کنیم.»
بارسلونا شب گذشته موفق شد با 4 گل بر ویارئال پیروز شده و سه امتیاز اول فصل را به دست بیاورد. این اولین تحربه مربیگری رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا بود که به لطف درخشش آنسو فاتی و لیونل مسی، برای او با خاطره ای خوب همراه شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала