Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایش کابوس‌وار «ایگواین» در نخستین دیدار برای اینترمیامی؛ پنالتی به آسمان رفت! + ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ایگواین
ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونزالو ایگواین در نخستین حضور خود با پیراهن تیم اینتر میامی در میادین فوتبال نتوانست کمکی به این تیم کند و یک پنالتی را هم از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز اینتر میامی مهمان فیلادلفیا یونیون در چهارچوپ رقابت‌های «ام ال اس» بود. در این بازی علاوه بر بلیز ماتویدی، گونزالو ایگواین، مهاجم سابق یوونتوس که به تازگی به اینتری‌ها پیوسته در زمین حضور داشت و می‌توانست در دقیقه 20 روی یک ضربه آکروباتیک گل اولین خود را به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد.

Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ ایگواین به تیم بکهام پیوست + عکس

بازی در حالی که با حساب 2 - 0 پیش می‌رفت، اینتر در دقیقه 77 صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایگواین آن را به بدترین نحو ممکن زد. توپ ایگواین با برخورد با تیر افقی به بیرون و به سمت آسمان رفت تا اینتر میامی شانس کم کردن فاصله را از دست بدهد. در ادامه هم تیم فیلادلفیا گل سوم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3 - 0 به پایان برسد.

با وجود شب ناکام ایگواین با پیراهن اینترمیامی، سرمربی این تیم دیگو آلونسو معتقد است حضور ستاره ای مثل ایگواین بدون شک به نفع این تیم خواهد بود. او در این باره گفت:«حضور بازیکنی با این میزان از تجربه روی تیم تاثیر مثبت می گذارد. او در وهله اول با کیفیت بالای بازی اش به تیم کمک می کند و از طرف دیگر تجربه اش را به بازیکنان جوانتر انتقال می دهد.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала