Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 3 – آرسنال 1؛ کلوپ در خانه امتیاز نمی‌دهد + عکس

© AP Photo / Jon SuperИгроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برابر آرسنال به برتری رسید و انتقام شکست سوپرجام انگلیس را گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین و آخرین شب از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد.

شاگردان کلوپ از آغاز بازی تیم برتر میدان بودند اما این آرسنال بود که در دقیقه 25 به گول نخست رسید و روی یک ضد حمله و پس از اشتباه رابرتسون، توپ در درون محوطه جریمه به لاکازت رسید و این مهاجم فرانسوی موفق شد، گولزنی کند.

شادی هواداران آرسنال هنوز تمام نشده بود که لیورپول گول خورده را جبران کرد و سادیو مانه در دقیقه 28 موفق به باز کردن دروازه لنو شد.

پس از این گول نوبت به رابرتسون رسید تا اشتباه مرگبار خود را جبران کند و این مدافع اسکاتلندی موفق شد در دقیقه 34 برای بار دوم دروازه آرسنال را باز کند.

گول رابرتسون سبب شد تا لیورپول با برتری راهی رختکن شود و این تیم برنده نیمه نخست این دیدار شد.

در نیمه دوم آرسنال برای جبران نتیجه تلاش‌های فراوان کرد و چندین موقعیت مناسب گولزنی داشت، اما این موقعیت‌ها را لاکازت خراب کرد و موفق نشد تا دروازه آلیسون را باز کند.

لیورپول که چشم به ضد حملات دوخته بود، در دقیقه 88 موفق به زدن گول سوم شد و دیوگو ژوتا مهاجم پرتگالی این تیم که به تازگی از ولوز به این تیم پیوسته است، موفق شد نخستین گول خود و سومین گول تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و سرخ‌ها موفق شدند و پس از دو شکست برابر شاگردان آرتتا به پیروزی دست یابند و انتقام بگیرند.

با این پیروزی لیورپول به رده دوم جدول بازگشت و آرسنال هم پنجم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала