Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین مهلت لیون به بارسلونا؛ تا جمعه برای خرید «دیپای» فرصت دارند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خرید بازیکنان مد نظر کومان به قدری طولانی شده که نه تنها طرفداران را خسته کرده بلکه صدای مدیر لیون نیز درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، ژان میشل آئولاس مدیر المپیک لیون در مصاحبه‌ای در مورد بحث پیوستن ممفیس دیپای مهاجم هالندی به بارسلونا صحبت کرد.

ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا از جذب دپای دست نمیکشد

مدیر لیون اعلام کرد که بازیکنانی که قصد جدایی داشته باشند باید تا روز جمعه تکلیفشان را مشخص کنند، در غیر این صورت فصل بعد در لیون می مانند. آئولاس در این باره گفت:«باید به بازیکنان اعلام کنم که آنهایی که تا جمعه جدا نشده باشند، در لیون می ماند. از روز جمعه به بعد هیچ بازیکنی جدا نخواهد شد.»

کومان سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پرگل مقابل ویارئال علنا اعلام کرد که تیمش به یک مهاجم دیگر نیاز دارد اما مشکلات مالی بارسا باعث شده تا برای جذب وی مشکل داشته باشند. به هر صورت بارسا اگر می خواهد خریدی داشته باشد باید عجله کند چرا که  کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است.

با اخراج لوئیس سوارز از ترکیب بارسلونا، کومان فقط می خواهد دپای به اردوی تیم اضافه شود. دپای، اریک گارسیا و جورجینیو دِست خریدهای احتمالی بارسلونا به شمار می‌روند که اگر مدیریت معطل نکند می‌تواند این 3 بازیکن را خریداری کند. طبق گزارش فابرزیو رومانو بارسلونا و آژاکس برای دپای به توافق 30 میلیون یورویی رسیده اند اما هنوز بارسا هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نداده و این موضوع توسط رئیس این باشگاه رسما اعلام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала