Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت جدی آریانا و رونالدو در اینستاگرام + عکس

© REUTERS / SATISH KUMAR SUBRAMANIرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آریانا گرانده خواننده مشهور آمریکایی به رقیب جدی کریستانو رونالدو تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آریانا گرانده خواننده 27 ساله آمریکایی نزدیک‌ترین تعقیب کننده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی باشگاه یوونتوس در اینستاگرام است.

كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان
مردی که در هوا می‌ایستد؛ ضربات سر تاریخی «رونالدو» در ارتفاع عجیب + عکس

در واقع با روندی که تعداد فالوئرهای آریانا به خود گرفته به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک او بتواند رکورد کنونی تعداد دنبال کننده‌ها در اینستاگرام که در حال حاضر در اختیار کریس رونالدو است را بشکند. آریانانا به تازگی تعداد فالوئرهایش را به 202 میلیون نفر رسانده تا اولین زنی باشد که از مرز 200 میلیون فالوئر در این شبکه اجتماعی عبور کند.

آریانا او در این مسیر، کیلی جنر با 195 میلیون و سلنا گومز را با 192 میلیون فالوئر در بین چهره‌های سرشناس زن دنیا پشت سر گذاشته است. حالا با در نظر گرفتن 238 میلیون نفری که کریس رونالدو را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، آریانا با 203 میلیون دنبال کننده، دومین چهره شاخص اینستاگرام می‌شود.

این موضوع خبر بسیار بدی برای ستاره یوونتوس است که به ازای هر پستی که در اینستاگرام می‌گذارد میلیون‌ها دالر پول به جیب می‌زند. این مورد منهای پست‌های تبلیغاتی است که برای کریس عایدی ویژه تری در پی دارند. با نزدیک شدن آریانا به کریس به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، اسپانسرها بیش از آنکه جذب رونالدو شوند به سراغ گرانده 27 ساله بروند.

View this post on Instagram

Mineral 💦😉

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

View this post on Instagram

🌧

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала