Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ روبن دیاز به من‌سیتی پیوست + ویدیو/عکس

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی رسما روبن دیاز بازیکن بنفیکا را با قراردادی طولانی مدت برای خط دفاعی خود به خدمت گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ روبن دیاز پس از گذراندن دوره پزشکی در لیسبون قبل از امضای قرارداد 6 ساله، در تلاش اولین بازی خود است. در چارچوب این قرارداد نیکولاس اوتامندی با مبلغ 13.7 میلیون پوند به بنفیکا می‌رود.

دیاز یک دفاع مرکزی مستحکم است به نوعی که پپ گواردیولا امیدوار دارد تا با حضور این بازیکن خط دفاعی تیمش تقویت شود که همین هفته مقابل لسترسیتی 5 گل دریافت کرد.

روبان دیاز پس از رسمی شدن انتقال‌اش گفت: "من بازیكنی هستم كه پیروزی را دوست دارم، بازیكنان تیم و هواداران را دوست دارد و از زمانی كه اینجا هستم احساس زیاد خوشحالی می‌كنم."

"من انتظار دارم لیگ برتر دلیلی شود که من می‌خواهم یک بازیکن فوتبال باشم. این همان احساسی‌ست، حتی نمی‌توانی آن را بیان کنی. از نظر من، لیگ برتر همه اینها را معنی می‌دهد و این‌که بتوانم در لیگ برتر در یک باشگاه برتر مانند سیتی بازی کنم خیلی بزرگتر از آن است."

سال گذشته سیتی نتوانست جایگزین وینسنت کمپانی را پیدا کند و مدیر ورزشی تیسکی بگریستین اعلام کرد که این باشگاه انتظار دارد دیاز مسئولیت رهبری را به عهده بگیرد و حالا چنین اتفاقی رخ داده است و دیاز فعلا بازیکن منچسترسیتی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала