Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: سوارز و کاستا می‌توانند با هم شروع کنند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو سمیئونه Spain Soccer Champions League Atletico
دیگو سمیئونه  Spain Soccer Champions League Atletico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در دیدار اتلتیکومادرید برابر گرانادا لوئیز سوارز درخشید و حالا ستایش سرمربی و رییس باشگاه را به جانب خود کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در دیدار یکشنبه‌شب اتلتیکو مادرید برابر گرانادا شش گل به ثمر رساند تا رقابت‌های لالیگایی را با بهترین نحو آن شروع کند و دیگو سیمئونه از تأثیر لوئیز سوارز در آن بازی بسیار هیجان زده شد.

سیمئونه اطمینان دارد که خرید جدید تیمش لوئیز سوارز می‌تواند در کنار دیگو کاستا در یک تیم رشد کند. سوارز که در بازی یکشنبه‌شب به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد توانست در 19 دقیقه 2 گل زده و یک پاس گل نیز ارسال کند.

انریکه سرزو رئیس باشگاه این هفته اصرار داشت که کاستا بازیکنی است که اتلتیکو باید با وجود آمدن سوارز از بارسلونا حفظ کند و سیمئونه سرمربی تیم نیز در این مورد هیچ مشکلی نداشت زیرا او پیش از بازی چهارشنبه خارج از خانه مقابل هوئسکا صحبت کرد.

اشاره سیمئونه به همکاری کاستا و سوارز

دیگو سمیئونه سرمربی اتلتیکومادرید می‌گوید: "کاستا و سوارز می‌توانند از ابتدا شروع نمایند یا می‌توانند در طول بازی با هم و جداگانه بازی کنند اما شما باید ببینید چه زمانی و در چه موقعیتی. مهم این است که هر دو آنها عطشی که دارند را به ما بدهند. هم دیگو با شخصیت خود و هم لوئیز با وضعیت خود در بازی بازیکنان بسیار مهمی هستند. ما خواهیم دید که چه کسی چهارشنبه از ابتدا شروع می‌کند."

سمیئونه در ادامه اظهار داشت: "وقتی رئیس صحبت می‌کند همه پشت سر او هستند. من با گفته رئیس [در مورد کاستا] موافقم. سوارز با وجود تجربه‌ای که به دست آورد فروتنی مطلق نشان داد. او می‌خواهد نشان دهد که چقدر می‌تواند برای تیم در زمین و کارهای روزمره برای گروه مهم باشد."

سیمئونه در پاسخ به این سوال که آیا ادینسون کاوانی هم تیمی سوارز در تیم ملی اروگوئه نیز به گزینه‌های حمله وی خواهد پیوست، گفت: "من در مورد بازیکنانی که در تیم نداریم صحبت نمی‌کنم و نمی‌توانند به ما در برابر هوئسکا کمک کنند این مسئله مهم است. همه کاوانی را می‌شناسند اما ما فقط به بازیکنانی اهمیت می‌دهیم که می‌توانند ما را به اهدافی که هر ساله برای خود تعیین می‌کنیم، برسانند."

اتلتیکو عنوان خود را به دست آورد

شروع طوفانی اتلتیکو در ابتدای فصل، این تیم به شدت مدعی عنوان قهرمانی در رسانه‌ها تعریف می‌کند و جوائو فلیکس را نیز در میان مهاجمان پر ستاره‌اش قرار می‌دهد.

سیمئونه در این باره افزود: "من برای انتقاد یا چاپلوسی متوقف نمی‌شوم. آنها بخشی از عقیده هستند که روزنامه نگاری باید آنچه را که می‌بیند منتقل کند و باید به کار آنها احترام گذاشته شود. ما باید بازی به بازی پیش برویم. حریفان ما بازی‌های بسیار خوبی مقابل ویارئال و والنسیا انجام دادند بنابراین یک بازی دشوار در زمینی خواهد بود که آنها باید قوی باشند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала