Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون به دنبال جذب مدافع بارسلونا تا پایان بازار انتقالات

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال اورتون می‌خواهد در بازار نقل و انتقالات برای جذب ژان کلر تودیبو مدافع بارسلونا اقدام نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ اورتون به دنبال ادامه کارش در فصل نقل و انتقالات است و آخرین گزارش‌ها می‌رسانند که آنها جدیدا در تلاش جذب ژان کلر تودیبو از بارسلونا هستند.

تافی‌ها تاکنون در هر سه مسابقه لیگ برتری خود به پیروزی رسیده‌اند که تابستان مهیجی را در بازار نقل و انتقالات انجام داده و شاهد ورود بازیکنانی مانند خامس رودریگز و آلان بوده و بلافاصله در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند.

اما کارلو آنچلوتی سرمربی تیم هنوز امیدوار است که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دوشنبه آینده مدافع به خدمت بگیرد و طبق ادعایLe10Sport  این تیم تودیبو را در نظر گرفته است.

این گزارش ادعا می‌کند اورتون برای گرفتن این بازیکن 20 ساله به صورت قرضی است در حالی‌که او نیم فصل قبل را به گونه قرضی در شالکه آلمان سپری کرد.

مدافع به عنوان ملی پوش فرانسوی زیر 20 سال در جنوری 2019 کمتر از شش ماه از دوران حرفه‌ای خود را در تیم بزرگسالان از تولوز راهی نیوکمپ شد.

با این حال او از آن زمان تنها چهار بازی در لالیگا انجام داده زیرا نتوانسته در تیم اصلی تأثیر بگذارد.

رونالد کومان سرمربی جدید او را به عنوان بخشی از تیم انتخاب نکرد تا روز یکشنبه به مصاف ویارئال برود و مدافع میانی بلند قامت حتی در برنامه‌های قبل از فصل نیز بخشی از مدنظر مربی هالندی نبود و این نشان می‌دهد که او آزاد است باشگاه را ترک کند.

اورتون پیش از این یری مینا، لوكاس دینیه و آندره گومز را از بارسا خریداری كرده و امیدوار است كه رابطه خوب بین تیم‌ها بتواند به صاف كردن مذاكرات در مورد توافق تودیبو كمك كند.

خط دفاعی همچنان یک منطقه مشکل برای آنچلوتی است که تیمش در هر پنج بازی که تاکنون انجام داده پیروز شده ولی با این وجود آنها در سه بازی قبلی 5 گل دریافت کرده‌اند.

تافی‌ها از زمان جام حذفی 1995 موفق به کسب یک جام نشده‌اند. چهارشنبه شب هنگامی‌که این تیم به مصاف وستهم یونایتد در گودیسون پارک می‌رود این فرصت را دارند تا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام کارابائو صعود کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала