Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاجعه‌یی که بارسلونا از آن جلوگیری کرد

© AFP 2023 / LLUIS GENEПолузащитник "Барселоны" Ансу Фати
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با مبلغ هنگفت 170 میلیون یورویی از اتفاق یک فاجعه بزرگ در نیوکمپ جلوگیری کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرچه ممکن است لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی بارسلونا مدت زیادی در کاتالونیا نماند اما این تیم باید برای آینده برنامه ریزی کند و راه حل قبلاً در دست رونالد کومان بود. از فصل گذشته تاکنون آنسو فاتی 17 ساله درخشیده و همه را تحت تأثیر قرارداده است. این یکشنبه نیز این بازیکن یک بار دیگر با گلزنی مقابل ویارئال استعدادش را به نمایش گذاشت. بیش از هر زمان دیگری، آنسو فاتی به عنوان ستاره آینده بلوگرانا در حال ظهور است کسی که خواستگاران زیادی دارد. در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خصوص صحبت از علاقه شدید منچستر یونایتد بود و بدیهی است که شیاطین سرخ مایل به راه اندازی سر و صدا برای فاتی باشد.

منچستر یونایتد واقعاً آنسو فاتی را می‌خواست!

چند هفته پیش پیشنهادهای حداکثر 100 میلیون یورویی برای آنسو فاتی گزارش شد. این پیشنهاد از سوی منچستر یونایتد ارائه شده؛ موردی که توسط رادیو کاتالونیا تأیید شده است. در ابتدا شیاطین سرخ با 150 میلیون یورو نتوانستند رضایت به دست آورند.

نه این‌که شیاطین سرخ نمی‌توانستند بلکه این نشان می‌دهد که آنها آماده هستند تا با 170 میلیون یورو بند آزاد سازی آنسو فاتی را پرداخت نمایند. در اینجا بار دیگر منچستریونایتد به دیوار برخورد می‌کرد زیرا بارسلونا اعلام کرده بود که بند آزادسازی جدایی فعلی آنسو فاتی به 400 میلیون یورو رسیده و این افزایش به لطف درخشش اخیر این ستاره 17 ساله امکان پذیر بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала