Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیقات لالیگا در مورد اظهارات مربی بتیس

© AFP 2023 / Cristina QuiclerMarc Bartra, futbolista español
Marc Bartra, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته رقابت‌های فدراسیون فوتبال اسپانیا تحقیقات درباره اظهارات پلیگرینی در مورد دی بورگوس بنگوتکسا و VAR را آغاز می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کمیته رقابت‌های فوتبال اسپانیا تحقیقات درباره اظهارات مانوئل پلیگرینی در مورد دی بورگوس بنگوتکسا و VAR را آغاز کرد که گفته می‌شود او در معرض محرومیت بین چهار تا دوازده بازی است.

در مسابقه شنبه شب دو تیم رئال مادرید و رئال بتیس که رئال 3-2 برنده شد، در آن داوری ویدئویی در اخراج امرسون و اعلام پنالتی توسط بارترا تأثیرگذار بود.

اکنون فرایندی باز می‌شود که در آن نسخه سخنان سرمربی و بازیکن بتیس در آن شنیده می‌شود. در حالی‌که مانوئل پلیگرینی در کنفرانس مطبوعاتی این دوشنبه اشاره کرد که هیچ کس را متهم نکرده است: "من گفتم بازی مقابل مادرید و VAR که سه تصمیم بحث برانگیز به همراه یک پنالتی، یک اخراج و یک گل به خودی گرفت برای بتیس بسیار زیاد بود. عجیب خواهد بود اگر به خاطر آن تحریم شود."

"مجازات، اخراج، VAR و رئال مادرید با هم خیلی زیاد است." این عبارتی بود که پلگرینی پس از شکست تیم‌اش ابراز داشت و منجر به شکایت دپارتمنت صداقت فدراسیون قبل از مسابقات شد.

از طرف دیگر جوئل بازیکن بتیس خاطرنشان كرد: "VAR؟ وقتی همیشه در تیم بزرگ شك می‌كنید این همانطور است، همیشه اتفاق می‌افتد. آنها همیشه بازی‌های كوچكی به نفع تیم بزرگ هستند."

کمیته باید در مورد استفاده یا عدم استفاده از ماده 100 bis که اخیراً در آیین نامه فدراسیون وارد شده و در آن موارد زیر آمده تصمیم بگیرد: "صداقت و بی طرفی هر یک از اعضای گروه داوری یا ارگان‌های RFEF زیر سوال می‌رود و همچنین اظهاراتی که به معنی عدم تأیید فعالیت هر یک از اعضای گروه‌های ذکر شده در صورت تحقیر یا استفاده از زبان توهین آمیز یا تحقیرآمیز باشد، مجازات می‌شوند."

Vest Hem klubunun sabiq baş məşqçisi Manuel Pelleqrini - اسپوتنیک افغانستان
جریمه سنگین در انتظار سرمربی بتیس

- در مورد بازیکنان فوتبال، مربی‌ها، مربیان بدنی، نمایندگان، پزشکان، ATS / FTP، دستیاران بهداشت یا مدیران مواد، از چهار تا دوازده مسابقه تعلیق و 601 تا 3.005.06 یورو جریمه می‌شوند.

- در مورد مدیران، باشگاه‌ها یا هر شخص یا نهاد دیگر با جریمه نقدی از 601 تا 3.005.06 یورو."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала