Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیحات مورینیو و لمپارد در مورد جدال لفظی دیشب + ویدیو

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد و ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی دلایل جدال لفظی شان در طول دیدار تاتنهام - چلسی را توضیح دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ یکی از تصاویر به جا مانده از مسابقه کارابائو کاپ بین تاتنهام و چلسی (1-1 طی 90 دقیقه زمان اصلی، 5-4 در ضربات پنالتی) بحث بین ژوزه مورینیو و شاگردش فرانک لمپارد هنگام پیش افتادن "آبی‌ها" بود که روی تابلوی امتیازات مربی پرتگالی با یکی از دستیاران‌اش آنرا دیدند و فرانک مداخله کرد.

در اتاق کنفرانس مطبوعاتی مورینیو توضیح داد: "تمام کاری که کردم این بود که به او نظر بدهم. نظر من در مورد یک مربی با سن مشخص برای یک جوان با استعداد این بود که بازیکنان وقتی شکست می‌خورند به ما در آنجا (روی خط تماس) نیاز دارند. وقتی آنها برنده می‌شوند، نیازی نیست که ما در این گروه شخصیت‌های اصلی باشیم. آنها به ما احتیاج دارند که وقتی آنها می‌بازند در آنجا باشیم و در آخرین بازی که 3 بر صفر باختند من احساس بدی داشتم زیرا او را غمگین و آرام به جای خود دیدم. او فوتبال را می‌شناسد و مربی خارق العاده‌ای است. این فقط یک نظر است: وقتی تیم شما می‌بازد در گروه بمانید و وقتی پیروز می‌شوید آرام باشید."

لمپارد به نوبه خود گفت که "اوقات خوبی را در گروه گذرانده‌ایم. من با ژوزه خوب کنار می‌آیم و به آنچه او به من گفت فکر می‌کنم. من به او نظر دادم که به نظر می‌رسد او بیشتر با داور صحبت کرده تا با بازیکنان. من برای ژوزه احترام زیادی قائلم، حتی اگر در گروه چیزی به یکدیگر گفته باشیم."

در همین حال مورینیو اظهار داشت: "با فرانک مهمترین چیز احساسات من نسبت به او است و نه آنچه ما به شما می‌گوییم. من همیشه نسبت به هر کاری که برای من انجام داد مدیون او خواهم بود. او همه چیز را به عنوان بازیکن به من داد و من هرگز فراموشش نمی‌کنم. من همیشه نسبت به بازیکن بزرگ، دوست و حرفه‌ای خود مدیون او خواهم بود."

این توضیحات در حالی ارائه می‌شود که تیم تاتنهام دیشب در ضیافت پنالتی توانست با حساب 5-4 حریفش چلسی را از لیک کاپ حذف نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала