Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف سرنا ویلیامز از تنیس آزاد فرانسه + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا France Tennis French Open
سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا  France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرنا ویلیامز رکورددار تاریخ بازی‌های گرند اسلم، به دلیل مصدومیت از بازی‌های تنیس آزاد فرانسه انصراف داد.

به گزاش اسپوتنیک؛ سرنا ویلیامز تنیس باز آمریکایی امروز چهارشنبه از این‌که قرار بود در دور دوم بازی مقابل "تسوتانا پیرونکووا" از بلغارستان به میدان برود از ادامه این رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه انصراف داد. این تنیس باز آمریکایی دلیل انصراف‌اش را استراحت به خاطر آسیب دیدگی در آشیل که از زمان مسابقات آزاد آمریکا با آن روبرو شده و وخامت یافته عنوان کرد.

ویلیامز اضافه کرد: "فقط دو هفته نشسته و کاری انجام نمی‌دهم و بعد از آن به من گفته شده که باید کمی تمرین ببینم. اما نمی‌دانم که آیا امسال می‌توانم در تورنمنت دیگری بازی کنم یا خیر. این به معنای زمان زیادی برای بهبود کامل برای آینده است."

وی افزود: "احساس می‌کنم بدنم مایل است. این یک آسیب آزار دهنده نیست. این یک آسیب حاد است. اگر این زانوی من بود برای من ویرانگرتر بود اما این چیزی است که اتفاق افتاده و بسیار حاد است، این کاملا متفاوت است. بنابراین فکر می‌کنم بدن من واقعا خیلی خوب کار می‌کند. من واقعاً در نیویورک به دلیل زمان بندی نامناسب و بدشانسی برخورد کردم. حالا این اتفاق افتاده اما من هرگز نمی‌توانم بیش از حد بنشینم زیرا بیش از بیست و چند سال است که کار می‌کنم."

او اضافه نمود: "من عاشق بازی تنیس هستم. من عاشق رقابت هستم و دوست دارم اینجا باشم. این وظیفه من است و هنوز هم در این کار کاملاً خوب هستم. بنابراین تا زمانی‌که احساس کنم در این کار مهارت ندارم، خوب می‌شوم و من خیلی به بعضی چیزها نزدیک هستم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала