Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد فوتبال آلمان جابجا شد؛ جرمن‌ها آقای جدید فوتبال را شناختند + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم بایرن مونیخ با قهرمانی در سوپر جان رکورد یکی دیگر از بازیکنان این تیم را شکست و نام خود را در فوتبال آلمان جاودانه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ شب گذشته یکبار دیگر قهرمانی را جشن گرفت و اینبار سوپر چام فوتبال آلمان را بدست آورد تا هر 5 جام فصل 2020-2019 را بدست آورد و تنها در انتظار جام جهانی باشگاه‌ها باشد که شش‌گانه را در خانه داشته باشد.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بایرن 3- دورتموند 2؛ جام پنجم برای تیم فوق‌العاده‌ی فلیک

این بازی علاوه بر اینکه برای بایرن مونیخ یک جام قهرمانی دیگر را همراه آورد، باعث شد تا یک رکورد جدید در تاریخ فوتبال آلمان جابجا شود و بایرن مونیخ آقای جدید فوتبال جرمن‌ها را معرفی کند. توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ که در این بازی هم فرصت حضور در زمین را پیدا کرد، امشب توانست رکورد شواین‌اشتایگر ستاره سابق بایرن مونیخ را جابجا کند.

 او توانست تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان شود که 27 جام قهرمانی را در یک فصل بدست آورد. رکوردی که شاید تا سال‌های سال کسی نتواند به آن دست پیدا کرد. مولر در دوران فوتبال خود تا به امروز 9 بوندسلیگا، 6 جام حذفی آلمان، 2 لیگ قهرمانان اروپا، 2 سوپرجام اروپا، 1 جام باشگاه های جهان، 6 سوپرجام آلمان و 1 جام جهانی را بدست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала