Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاهین 1 عقابان 1؛ تقسیم امتیازات در دوئل نفس‌گیر منوچهر و حسنی + عکس

© Photo / APLتیم های فوتبال شاهین و عقابان
تیم های فوتبال شاهین و عقابان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار دو تیم فوتبال شاهین آسمایی و عقابان هندوکش با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازی خواجه عبدالله انصاری (پیرهرات) امروز میان دو تیم فوتبال شاهین آسمایی و عقابان هندوکش در چارچوب رقابت‌های فصل نهم لیگ برتر کشور با نتیجه تساوی به پایان رسید.

این بازی که با یک دقیقه سکوت به خاطر وفات نعیم کریمی و حفیظ تره‌کی دو پیشکسوت فوتبال کشور آغاز شد دو طرف در 30 دقیقه اول بازی را خیلی آرام دنبال کردند.

در دقیقه 31 کاوش حیدری با بازیکن عقابان  برخورد وحشتناکی داشت که لحظاتی بازی را متوقف کرد ولی پس از آن حریف طی فُرصت طلبی که داشت توسط حاویدمیرازد در دقیقه 32 در میان سردرگمی بازیکنان به گل دست یافت تا به رختکن پایتخت نشین‌ها شوک وارد شود.

در ادامه خیلی زود الیاس منوچهر سرمربی شاهین آسمایی دو تعیض انجام داد و به عبید افضلی و شکیب رامکی میدان داد تا تیمش کاملا ترکیب هجومی را بگیرد ولی با وجود آن‌هم نیمه اول 1-0 به سود عقابان هندوکش به پایان رسید.

نیمه دوم بازی را شاهینی‌ها پرسرعت و تهاجمی آغاز کردند که طی آن مصطفی افشار بهترین فُرصت را در دقیقه 48 به دست آورد اما تیم حریف به خوبی آنرا دفع کرد.

5 دقیقه بعد و در میان محوطه جریمه عبید افضلی (یار تعویضی شاهین) صاحب توپ شد و خیلی آرام با پشت پا به آن ضربه زد و توپ را به گوشه جال دروازه حریف جای داد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در ادامه کار، فشارِ بازیکنان شاهین بیشتر شد تا این‌که در دقیقه 64 بازی عبیدافضلی با اشتباه دروازه‌بان عقابان توپ را از روی خط به درون دروازه فرستاد ولی داور آنرا آفساید گرفت که اعتراض الیاس منوچهر سرمربی شاهین را نیز به همراه داشت.

در دقیقه 89 بازی ضربه یکی از بازیکنان شاهین نیز به دیرک دروازه عقابان برخورد کرد و در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیز خطای دوضرب که به سود شاهین گرفته شده بود آنرا بازیکنان پایتخت نشین نتوانستند به گل بدل کنند. نتیجه بازی تا پایان 1-1 مساوی دنبال شد و تغییری در آن نیامد تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала