Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی آرسنال: هنوز با لیورپول قابل مقایسه نیستیم

© AP Photo / John WaltonMikel Arteta
Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا پس از صعود تیمش به دور بعدی جام اتحادیه، مدعی شد که هنوز فاصله زیادی میان توپچی‌ها و سرخ‌ها وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته و در چارچوب مرحله چهارم مسابقات جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه آنفیلد، مهمان لیورپول بود که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه، گُلی در بر نداشت و توپچی‌ها با درخشش برند لنو در ضربات پنالتی موفق به شکست سرخ‌ها شدند و به به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کردند.

تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول 0 (4) آرسنال 0 (5) ؛ صعود توپچی‌ها در ضیافت پنالتی آنفیلد

میکل آرتتا سرمربی موفق آرسنال پس از صعود تیمش به دور بعدی از شاگردانش تمجید کرد و مدعی شد که هنوز فاصله زیادی با شاگردان کلوپ دارند.

او در این مورد گفت:« از نمایش تیم خود راضی هستم. نسبت به بازی دوشنبه بسیار بهتری عمل کردیم و بسیاری از اشتباهات را پوشش دادیم. راستش همه چیز عالی بود.»
او در ادامه افزود:« بازیکنان ما امشب عملکرد عالی داشتند و پاسکاری منظم و پرسینگ سنگین سبب شده بود تا در امر بازی تهاجمی بهتر عمل کنیم. برند لنو امشب خیلی خوب بود و درخشان عمل کرد. پیروزی در آنفیلد به شما بسیار روحیه بخش است اما هنوز با لیورپول فاصله زیادی داریم و قابل مقایسه نیستم. ما باید به کار کردن و بهتر شدن ادامه دهیم تا به بهترین سطح در اروپا برسیم.»

این در حالی‌ست که آرسنال باید در دور بعدی رقابت‌ها به مصاف منچسترسیتی برود و آرتتا نبرد دشواری در برابر استادش یعنی پپ گواردیولا خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала