Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانۀ همیشه‌گی رئال، آماده پذیرایی از کهکشانی‌ها

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که کار بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بزودی تکمیل می‌شود و در صورتی‌که یوفا مجوز حضور هواداران را صادر کند، این ورزشگاه آماده میزبانی از بازی‌های خانگی رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از آن‌که ورود هواداران به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، منع شد، کار باز سازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را آغاز کرد و در حالا حاضر بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه دی‌استفانو که برای بازی‌های رئال B استفاده می‌شد، برگزار می‌شود.

 

روز گذشته اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هواداران فوتبال در کشورهای اروپایی می‌توانند به صورت محدود و با پرکردن %30 ظرفیت، در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

باشگاه رئال مادرید پس از نشر این بیانیه یوفا، از تکمیل شدن کار ترمیم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تغییر چمن این ورزشگاه خبر داد و این ورزشگاه را آماده میزبانی از هواداران و بازیکنان اعلام کرد.

به نظر می‌رسد که رئال مادرید به زودی در ورزشگاه برنابئو که از آن به عنوان خانه اصلی کهکشانی‌ها یاد می‌شود باز خواهد گشت و هواداران دوباره اجازه ورود به این ورزشگاه را خواهند یافت.

گفته می‌شود که انتخاب به دست مدیران رئال مادرید است و اگر آن‌ها بخواهند می‌توانند در ورزشگاه دی‌استفانو از حریفان شان در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا میزبانی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала