Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 1 تاتنهام 6؛ تحقیر شیاطین سرخ در تئاتر رویاها با آتش بازی سون + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب تلخ اولدترافورد کار دست منچستریونایتد داد و این تیم با 6 گل در زمین خودی برابر تاتنهام شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در هفته چهارم لیگ برتر امشب از ساعت 8:00 شب به وقت مابل به مصاف هم رفتند که سرانجام تیم مورینیو با نمایش درخشان و حساب شده، تئاتر رویاها را به آتش کشید.

این بازی در نیمه اول با 4 گل به سود تاتنهام همراه شد جایی که ابتدا و در دقیقه دوم بازی توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما آنرا اندومبله در دقیقه 4، سون در دقایق 7 و 37 و هری کین در دقیقه 30 جبران کردند تا این تیم پیروز به رختکن برود در حالی‌که آنتونی مارسیال با خطای عمدی در مقابل دروازه تیم‌اش از زمین بازی اخراج شد و کار را برای من‌یونایتد سخت‌تر از قبل ساخت.

در نیمه دوم سولسشایر چند تعویض انجام داد تا بازی را آرام کند ولی موفق نبود زیرا تیم او کار را خشن دنبال کرد و سرژ اوریر در دقیقه 51 و هری‌کین (پنالتی) در دقیقه 79 موفق شدند دروازه دخیا را باز کنند تا یونایتد در زمین خودی شکست تلخ و سنگین را تجربه کند.

این بازی که با حساب 6-1 به سود تاتنهام خاتمه یافت، شاگردان مورینیو در پایان آن 7 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کردند و من‌یونایتد به جایگاه شانزدهم سقوط نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала