Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذر خواهی احساسی ستاره جوان یونایتد از هواداران

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد مهاجم انگلیسی منچستریونایتد، ضمن پذیرفتن ضعف‌های خود و هم‌تیمی‌هایش از هواداران این تیم عذر خواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد، میزبان تاتنهام بود و شاگردان آقای خاص موفق شدند با نتیجه سنگین 1-6 شیاطین سرخ را شکست داده و سه امتیاز مهم این دیدار را به دست آورند.

این شکست سنگین یونایتدی‌ها با واکنش‌های عجیبی به همراه بود و سبب شد تا ستاره جوان این تیم در توییتر از هواداران عذر خواهی کند.

مارکوس راشفورد پس از شکست تیمش، ضمن پذیرفتن ضعف‌های تیمش، مدعی شد که آن‌ها بهتر خواهند شد.

او در توییترش نوشت:« من قبل از هر چیز هوادار یونایتد هستم. اینجا باشگاه من است. من به پوشیدن پیراهن یونایتد افتخار می‌کنم. ما هیچ بهانه‌ای نداریم و به اندازه کافی خوب نبودیم. از تک تک هواداران مان در سراسر دنیا که امروز بازی را تماشا کردند عذرخواهی می‌کنم. خیلی متاسفم.»
او در ادامه افزود:« شما لیاقت بهتر از این‌ها را دارید. می‌خواستم امشب در شبکه های اجتماعی هیچ واکنشی نشان ندهم ولی به این نتیجه رسیدم که شما حق دارید در روزهای خوب و در روزهای بد صدای من را بشنوید.»

این نتیجه برای یونایتد در حالی رقم می‌خورد که قبل از این سیتی شکست 2-5 و لیورپول هم شکست 2-7 را برابر لسترسیتی و استون ویلا کسب کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала