Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل منتفی شدن انتقال دپای به بارسا مشخص شد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دیپای
ممفیس دیپای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های هالندی مدعی اند که انتقال دپای به بارسلونا، به دلیل ناتوانی کاتالان‌ها در پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه لیون، منتفی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که رونالد کومان هدایت بارسلونا را به عهده گرفت، این سرمربی هالندی به سوارز اعلام کرد که جایی در برنامه‌های آینده‌اش ندارد و می‌تواند باشگاه را ترک کند.

ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
پایان نقل‌وانتقالات؛ نه «ممفیس دپای» بارسایی شد و نه هم «اریک گارسیا»

کومان همچنان به مدیران باشگاه اعلام کرد که دپای را به خدمت بگیرند و جانشین لوئیز سوارز در این تیم سازند.

مدیران باشگاه نیز برای جذب دپای تلاش‌های انجام دادند و با این بازیکن به توافق نهایی دست یافتند. تا آخرین دقایق پنجره نقل‌وانتقالات به نظر می‌رسید که دپای راهی نیوکمپ شود اما این بازیکن در لیون ماندنی شد و به بارسلونا نپیوست.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، صبح  امروز دلیل منتفی شدن این انتقال را عدم جدایی عثمان دمبله عنوان کردند و مدعی بودند که اگر ونگر فرانسوی راهی یونایتد می‌شد، قطعاً دپای به بارسلونا می‌پیوست.

نشریه تلگراف هالند اما مدعی‌ست انتقال دپای به بارسلونا، به دلیل ناتوانی کاتالان‌ها در پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه لیون، منتفی شده است.

باشگاه لیون برای فروش دپای مبلغ 25 میلیون یورو از آبی‌اناری‌ها خواسته بود، اما این باشگاه به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت این مبلغ را نداشت و به همین دلیل دپای در فرانسه ماندنی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала