Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک اسپانیایی پی‌اس‌جی: امیدوارم امباپه به رئال نرود

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره هررا هافبک پاریسن‌جرمن، در مورد علاقه رئال مادرید به کلیان امباپه ابراز نظر کرد و از این بازیکن خواست تا به این تیم نپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌هاست که به دنبال کلیان امباپه است و قیمت هنگفت این بازیکن سبب شده تا این باشگاه تا حالا اقدام جدی برای جذب او انجام ندهد.

Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اقدام زودتر از موعد لیورپول و رئال مادرید برای امباپه

این مهاجم فرانسوی تا پایان سال 2022 با پاریسن‌جرمن قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در تابستان آینده و با توجه به نزدیک شدن به پایان قراردادش، پی‌اس‌جی به فروش او فکر کند.

رئال مادرید نیز منتظر چنین فرصتی است و از حالا برای تابستان آمادگی می‌گیرد تا کلیان را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

آندره هررا هافبک اسپانیایی پی‌اس‌جی و هم‌تیمی امباپه اما امیدوار است این بازیکن در تابستان راهی رئال مادرید نشود و در این تیم بماند.

او در گفت‌و گو با اونداسرو در این مورد صحبت کرد و چنین گفت:«  امیدوارم امباپه تابستان آینده به رئال مادرید ملحق نشود. با توجه به اینکه کیلیان در پست مهاجم نوک بازی می‌کند، او سبک بازی‌اش شبیه به کریم بنزما است. امباپه دوست دارد از سمت چپ به سمت دروازه حریف حمله کند و وقتی این کار را می‌کند، توقف‌ناپذیر است.»

این در حالی‌ست که امباپه برای بازی در رئال مادرید لحظه شماری دارد و این موضوع را چندین بار در گفت‌و گوهایش با رسانه‌ها گفته است که عاشق کار کردن با زیدان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала