Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره مسلمان لیورپول و قلبی از جنس طلا؛ نجات یک پیرمرد بی‌بضاعت از سوی محمد صلاح + عکس

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم مصری لیورپول پس از این که مانع از آزار یک مرد بی خانمان در نزدیکی آنفیلد شد با عنوان قهرمان زندگی واقعی جدای از زمین فوتبال نامیده شد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح، مهاجم لیورپول پس از نجات دیوید کریگ، یک بی‌خانمان از آزار و اذیت گروهی از افراد در یک پمپ بنزین در نزدیکی آنفیلد، به او کمک مالی کرد تا بار دیگر وجهه مثبت خود را به نمایش بگذارد.

Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
صلاح شبیه رونالدو است

ستاره مصری از چیزی که دید خوشش نیامد، وارد بحث شده و به آزاردهندگان هشدار داد که ممکن است یک روز به سرنوشت مشابهی دچار شوند و مقداری پول به مرد بی خانمان نیز داد. این حرکت که در دوربین‎های مدار بسته به ثبت ر سید مشخصا معنای بسیاری برای این مرد داشت که حالا از این که صلاح برای دفاع از او پا پیش گذاشته در حالی که بسیاری دیگر این کار را نمی‎کنند خوشحال است.

کریگ، مردی که مورد آزار این اهالی قرار گرفته به نشریه «سان» انگلیس گفت:«محمد همانقدر که در زمین برای لیورپول فوق العاده است در زندگی عادی نیز همینطور است. او شنید که گروه دوستانه کوچکی چه حرف‎هایی به من زدند و به سمت آنها برگشت و گفت که ممکن است شرایط آنها در چند سال آینده همینطور شود و پس از آن در کمال ناباوری 100 پوند به من داد. عجب اسطوره کاملی! محمد از نظر من قهرمان زندگی واقعی است و من می‎خواهم از او تشکر کنم.»

ماجرای دفاع صلاح از شهروند بی‌بضاعت انگلیسی درست در همان شبی رخ داد که تیمش در یک بازی خانگی در لیگ برتر انگلیس آرسنال را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. او پیش از این هم در انجام کارهای خیریه فعالیت‌های فراوانی داشته است از جمله کمک مالی به تأسیس یک مرکز پزشکی و یک مدرسه دخترانه در کشور مصر.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала