Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی اخراجی یوونتوس به «سری‌آ» برمی‌گردد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری
مائوریسیو ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی مغضوب بانوی پیر به دنبال بازگشت به سری آ است تا بتواند شانس خود را بار دیگر در این لیگ امتحان کند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های ایتالیایی خبر داده اند که مائوریتسیو به دنبال فسخ کامل قرارداد خود با یوونتوس است تا بتواند دوباره سرمربیگری را آغاز کند و البته این بار هم می‌خواهد شانسش را در ایتالیا بیازماید.

İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوسِ پیرلو جذاب‌تر از ساری است

بر همین اساس پیش بینی می‌شود که وی پیش از فرارسیدن کریسمس و سال جدید میلادی راهی یکی از تیم‌های سری‌آ شود. دوستان نزدیک ساری اذعان کرده‌اند که وی تمایل دارد تا در تیم سابق خود یعنی ناپولی دوباره کار کند اما با توجه به حضور گتوزو، بعید است که دی لورنتیس رئیس این باشگاه ساری را جذب کند.

 برخی دیگر نیز نام فیورنتینا را به خبرگزاری‌ها اعلام کرده و از علاقه دوطرفه برای این همکاری خبر داده‌اند. با توجه به تمایل ساری برای بازگشت هر چه سریع‌تر به دنیای مربیگری، وی باید با باشگاه یوونتوس به توافق جامعی برسد و احتمالاً بر سر مسائل مالی با این باشگاه سازش کند تا بتواند قراردادش را فسخ و به تیم جدید خود در سری آ بپیوندد.

زمانی که ساری با چلسی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا شد، کمتر کسی فکر می‌کرد که او به زودی این تیم را ترک کند و البته حتی تعداد افرادی که عدم موفقیت او در تیم بعدی‌اش را متصور می‌شدند، خیلی کمتر نیز بود؛ اما بیماری شدیدی که به سراغ این مربی آمد باعث شد تا او علی رغم کسب موفقیت نسبی در یوونتوس نتواند جایگاه خود را در این تیم حفظ کند و در نهایت از این تیم اخراج شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала