Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: در نبود رونالدو احساس آزادی می‌کنم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید می‌گوید که با رفتن کریستیانو رونالدو، او در این تیم احساس آزادی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دو از جدایی فوق ستاره پرتگالی از رئال مادرید می‌گذرد. با رفتن او، فضا برای درخشش دیگر بازیکنان بیشتر در ترکیب زیدان فراهم شد. از آن جمله، کریم بنزما شرایط بهتری در ترکیب رئال مادرید از نظر گلزنی پیدا کرده و بیشتر موفق به گلزنی شده است.

Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
طعنه بنزما به عدم دعوت به تیم ملی: جایی که دیگران نفرت‌شان را نشان می‌دهند من لبخند می‌زنم
مهاجم فرانسوی و سابقه‌دار رئال در تازه‌ترین مصاحبه‌اش مدعی شد از زمانی که رونالدو از رئال مادرید جدا شده، او آزادی عمل بیشتری در زمین پیدا کرده است. بنزما در این مورد بیشتر به صحبت پرداخت و گفت:«در سال نخست حضورم در رئال مشکلات زیادی خارج از زمین داشتم. زبان اسپانیایی یکی از چالش‌هایی اساسی بود. اکنون از گذشته علاقمند به مصاحبه و صحبت کردن هستم. البته سالهاست برای رئال مادرید بازی می کنم و می دانم که مهم ترین مسئله عملکرد شما درون زمین است.»
بنزما در ادامه اظهار داشت:«اکنون و پس از رونالدو من در زمین احساس آزادی می کنم. دوست دارم توپ را لمس کنم و در جریان بازی شرکت داشته باشم. وقتی رونالدو در رئال مادرید بود من سبکم را عوض کرده و در خدمت او بازی می کردم. باید برای رونالدو که دو یا سه برابر بیشتر از من گل زد بازی می کردم و من باید خودم را با این شرایط وفق می دادم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала