Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه رونالدو در فونچال به سرقت رفت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانه کریستیانو رونالدو در فونچال در جریان دیدار پرتگال مقابل اسپانیا مورد سرقت قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ خانه کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس در فونچال به سرقت رفت. در حالی‌که این فوتبالیست در جریان بازی پرتگال با اسپانیا قرار داشت سارق از طریق دربِ باز گاراژ وارد مِلک وی در فونچال پایتخت جزیره شد.

گفته می‌شود که پولیس در حال تحقیق در مورد سرقت از منزل کاپیتان پرتگال در مادیرا است.

روزنامه محلی "دیاریو د نوتیسیاس مادیرا" به نقل از یکی از نزدیکان رونالدو صبح روز چهارشنبه نشر کرده که سارق از فُرصت استفاده کرده و از طریق گاراژ به داخل کارگر تعمیر و نگهداری باز شده است.

گفته می شود پیراهن امضا شده یوونتوس به ارزش تقریبی 180 پوند از جمله مواردی است که به همراه سایر دارایی‌های خورد و ریز سرقت شده است.

پیش از این درک شده که پولیس از این ملک بازدید کرده و سارق را از طریق دوربین‌های مداربسته شناسایی کرده ولی هنوز هیچ فردی دخیل در این قضیه دستگیر نشده است.

در آن زمان مشخص نبود که مادر دوریس کریستیانو دولورس یا برادر بزرگتر او هوگو که هر دو در این خانه هفت طبقه زندگی می‌کنند در آن زمان در ملک بودند یا خیر؟

در همین حال شریک زندگی او جورجینا رودریگز در هفته مُد پاریس غایب بود.

کریستیانو مُهاجم یوونتوس در اوایل سال جاری میلادی اولین قسمت از انسداد ویروس کرونا را پشت سر گذاشت و بعد از تعلیق فوتبال سری A در دو طبقه بالای خانه با شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگز و فرزندانش ماند.

آنها بعداً قبل از پرواز به ایتالیا به یک ویلا با باغ نزدیک به نیم ساعت رانندگی منتقل شدند.

ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته در جریان تساوی بدون گل پرتگال و اسپانیا بازی کرد.

گفتنی‌ست که جرارد پیکه بارسلونا و آلوارو موراتا بازیکن سابق چلسی از جمله فوتبالیست‌های برتری هستند که خانه‌های آنها نیز مورد هدف سارقان قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала