Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جعل برای برکناری بارتومئو؟

© sportskeedaXosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti
Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای برکناری جوزپ ماریا بارتومئو از بارسا رأی جمع آوری شده اما هیئت رهبری تیم باور دارند که برخی از آن جعل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که 19.000 امضا در مورد طرح موافقین انتقاد با هدف برکناری جوزپ ماریا بارتومئو از سمت‌اش به عنوان رئیس بارسلونا جمع آوری شده بود، برخی از آرا جعل شده است.

باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر چه در زمین و خارج از زمین روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. در واقع نتایج ورزشی کمتر قابل توجه است. فصل گذشته بارسا یک فصل بی دستاورد داشت.

جام باشگاهی در مسابقات جام کینگ، لالیگا و لیگ قهرمانان را از دست داد. همه این آشفتگی‌ها تغییرات داخلی زیادی ایجاد کرده است.

کیکه ستین اخراج شد و اندکی بعد رونالد کومان جایگزین وی گردید. همچنان اریک آبیدال مدیر سابق فنی و اسطوره این باشگاه جای خود را به رامون پلانس داد.

رسانه‌ها با آمدن کومان از انقلاب در بارسلونا خبر دادند و برخی می‌خواهند جوزپ ماریا بارتومئو را دور از باشگاه ببینند. نامزدان ریاست مانند ویکتور فونت و جوآن لاپورتا که اخیراً از تصمیمات اجرایی انتقاد می‌کنند، از طرح سلب اعتماد از ریاست فعلی موافقت کردند.

انجمن‌ها با در اختیار داشتن قدرت برای انتخاب رئیس آینده 20.000 امضا جمع آوری کردند که برای بیرون کشیدن رئیس بارتومئو کافی بود اگرچه شخص دوم از آنجا که 4000 امضا توسط چندین عضو خریداری شده که مطابق گفته‌های دیپورتس کواترو اطمینان خواهد داشت. با این وجود تیم بارتومئو آرامش نخواهد داشت.

 

امضاهای جعلی برای حرکت انتقاد؟

در واقع، لا کواترو در ماه سپتامبر بیشتر افشاگری کرد که نزدیکان جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا را تحت فشار قرار می‌دهند تا خودش را کنار بکشد زیرا انتخابات ریاست در ماه مارچ برگزار می‌شود. با این حال گفته می‌شود که رئیس بارتومئو مصمم است که پست خود را حفظ کند و حتی در مورد امضاهای معروف به گارد مدنی متوسل شد که حداقل 300 مورد از آن‌ها جعلی بود. گزارش شده که باشگاه بلوگرانا شواهد "راجع به جرایم جنایی" را طبق "کادنا سر" ارائه داده است.

بنابراین 300 رای می‌تواند نشان دهد که بلوک‌های دیگر معتبر نیستند. از نظر بارتومئو "یک کارزار کاملاً برنامه ریزی شده و هماهنگ برای آسیب رساندن به کمیته و رئیس آن از راه‌های غیرقانونی به دور از کانال‌های مشارکت دموکراتیک شناخته شده در اساسنامه" خواهد بود. گفته می‌شود که آرا جعلی مورد بحث متعلق به اعضایی است که قبلاً در چارچوب تحقیق انجام شده توسط گروهی از پولیس قضایی از کارت‌های خود استفاده کرده‌اند.

در همین حال نشریه اسپورت به صورت جلسه دو مدیر بارسلونا (مارتا پلانا و جوردی آرگمی) دست یافته که آنان امروز خواستار متوقف شدن روند رسیدگی شدند زیرا این شکایت برای جعل احتمالی امضاها در گارد مدنی ثبت شده است.

پلانا مسول بخش ارتباطات خارجه و آقای آرگمی اظهار داشتند که پس از تجارب شان در مورد کلاه‌برداری در بارسلونا از سال 2010 آنها ترجیح می‌دهند که روند متوقف شود و وقتی روشن گردید می‌توان ادامه داد."

 

توقف یا عدم اعتبار سنجی را متوقف کنید

به این معنا در صورت جلسه همچنین ذکر می‌شود که در جدول احتمال پایان دادن به روند تأیید امضا بحث شده است. با توجه به این‌که 16.520 مورد لازم از قبل حاصل شده است. در این صورت جلسه آمده است: "آقای آرگمی رأی می‌دهد که نباید ادامه یابد و تا زمانی‌که معلوم نشود چه اتفاقی افتاده و نمی‌خواهد آن را ضبط کند بسته نمی‌شود. زیرا وی نمی‌خواهد در شرایطی مسئولیت را بر عهده بگیرد که نمی‌داند چگونه است."

جوردی فره مُروج این حرکت به درخواست دو مدیر پاسخ می‌دهد. در این صورت جلسه معتقد بوده که باشگاه در حال انجام هر كاری است و با تمام سازوكارهایی كه برای جلوگیری از رای اعتماد ندارد فشار می‌آورد."

 

بارتومئو می‌تواند روی نایب رئیس خود حساب کند

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه جوردی کاردونر نایب رییس بارسا گفت که در صورت استعفا جوزپ ماریا بارتومئو او را حمایت خواهد کرد. نایب رئیس بارسلونا با اطمینان از "خوب و قدرتمند" بودن رئیس بارسا وفاداری خود را حفظ کرد. "بارتومئو خوب است، او قوی است. او نشان داده که در خط مقدم است. در پیچیده‌ترین لحظات حتی قویتر است و این شورا در کنار رئیس خود است، حسن این شورا در اولویت است. بارتومئو می‌پذیرد که دلایل آمادگی 19000 عضو برای حمایت از این طرح انتقاد وجود دارد. اما این شورا همچنین تخمین می‌زند که 90.000 نفر وجود ندارند. این بخشی از قوانین بازی برای این باشگاه است."

جوزپ ماریا بارتومئو منصبی دارد که تا مارچ آینده منقضی نمی‌شود و همانطور که گفته‌های معاون رئیس وی مشهود است وی قصد ندارد پست خود را تا آن زمان ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала