Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک معامله جدید در انتظار عثمان دمبله

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که عثمان دمبله تصمیم می‌گیرد بارسلونا را ترک کند، یوونتوس می‌تواند پس از ماجرای آرتو - پیانیچ بین دو باشگاه پیشنهاد تبادله بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده عثمان دمبله قطعاً نامشخص است. در حالی‌که به نظر می‌رسید ستاره فرانسوی برای پیروزی در این تابستان می‌خواهد در بارسلونا بماند اما مذاکرات با منچستر یونایتد نیمه تمام ماند.

سرانجام قهرمان جهان با تغییر هوا موافقت خواهد کرد و رسانه‌های اسپانیایی توافق دارند که این وینگر 23 ساله در پایان قراردادش؛ با یوونتوس برای پیوستن به بیانکونری در تابستان آینده یا دو سال دیگر گفتگو کند.

مبادله دمبله - برناردسکی؟

یوونتوس که به رنای سابق علاقه‌مند بود در این پنجره نقل و انتقالات به فکر تعویض با داگلاس کاستا بود. این بازیکن برزیلی سپس به بایرن مونیخ قرض داده شد. اما پس از موفقیت در پرونده آرتور - پیانیچ، تبادل جدید بین دو باشگاه باعث خوشحالی بانوی پیر می‌شود. طبق گزارش "توتواسپورت" فابیو پاراتیچی به عثمان دمبله علاقه‌مند خواهد بود و می‌بیند که فدریکو برناردسکی عکس این کار را انجام می‌دهد. به خصوص این‌که وینگر ایتالیایی مانند دمبله در جون 2022 در پایان قراردادش قرار دارد و گفته می‌شود که بلوگرانا در گذشته به برناردسکی علاقه نشان داده است. تبادل تعجب آور در نگاه اول که می‌تواند رضایت یوونتوس و بارسلونا را جلب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала