Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت یوونتوس بر سر کاماوینگا با رئال مادرید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال یوونتوس قصد دارد رئال مادرید را برای جذب کاماوینگای مورد تقاضا به چالش بکشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس امیدوار است که قرارداد قرضی دانیل روگانی به استاده رنس به باشگاه سری آ فُرصت دهد تا تابستان سال آینده پیشنهادی را برای کاماوینگا ارائه دهد.

ادواردو کاماوینا ملی پوش فرانسوی به همراه کیلیان امباپه هدف اصلی رئال مادرید است و مدتی است در راس لیست آرزوهای فوری زین الدین زیدان قرار دارد. علی‌رغم پیشرفت تیم مادریدی، بازیکن 17 ساله فرانسوی اخیراً اعلام کرد که یک فصل دیگر را در رن سپری خواهد کرد و بنابراین مانند مُهاجم PSG او در بالای لیست اهداف مادرید برای تابستان آینده قرار گرفته اما هیئت مدیره برنابئو در حالی که یوونتوس به عنوان مدعی جذب این هافبک شناخته می‌شود کاماوینا یک روند واضح ندارد.

 

یوونتوس امیدوار است وام روگانی به عنوان اهرم کاماوینگا عمل کند

توتواسپورت نگاشته که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس و همچنین جذابیت بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تورین برگ برندگی در رقابت برای امضای کاماوینگا دارد.

این نشریه می‌افزاید که پاراتیچی پس از تأیید انتقال قرضی دانیل روگانی مدافع ملی پوش یووه و ایتالیا به روژون پارک در 3 اکتبر رابطه خود را با رن آغاز کرده است. یوونتوس قبلاً با لیون درک خوبی دارد و سعی می‌کند با رن با درک نیم نگاهی به کاماوینا تفاهم مشابهی داشته باشد.

روگانی برای رن با هزینه قرضی فقط 1.5 میلیون یورویی منتقل شد و هدف یووه این است که روابط صمیمانه‌ای را با رئیس باشگاه فرانسوی "فرانسوا-هنری پینو" با هدف انتقال کاماوینگا حفظ نماید. گفته می‌شود آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس تحت تأثیر این جوان قرار گرفته که در اولین شروع بازی خود برای فرانسه گلزنی کرد تا به جوانترین اولین و گلزن فرانسه در بیش از یک قرن تبدیل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала