Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچکس از ما بخاطر محافظت از رونالدو در برابر ویروس کرونا تشکری نکرد

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینچنزو دی‌لوکا، رییس منطقه کامپانیا در ایتالیا، از تصمیم خودش برای عدم خروج ناپولی از این شهر دفاع کرد و مدعی شد که هر دو باشگاه باید از او بخاطر محافظت رونالدو در برابر ویروس کرونا، تشکر کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در آغاز هفته گذشته، باشگاه یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان ناپولی بود اما این تیم به دلیل ابتلأ چند بازیکن به ویروس کرونا، به بازی حاضر نشد.

این موضوع عصبانیت باشگاه یوونتوس را در پی داشت زیرا بانوی پیر ترکیب خود را نیز برای مصاف با ناپولی اعلام کرده بود.

وینچنزو دی‌لوکا، رییس منطقه کامپانیا در ایتالیا، حالا از تصمیم خودش برای اجازه ندادن به ناپولی برای سفر به تورین دفاع کرد و مدعی شد که هر دو باشگاه باید از او بخاطر محافظت رونالدو در برابر ویروس کرونا، تشکر کنند.

او در این مورد در صفحه فیس به صورت زنده صحبت کرد و گفت:" هیچ کس از ما محافظت رونالدو در برابر ویروس کرونا تشکری نکرد. سعی کنید و آن را تصور کنید. اگر ناپولی مانند جنوا با چندین مورد مثبت در ترکیب خود سفر کرده بود. اگر رونالدو یک هفته بعد به ویروس کرونا مبتلا می شد، ما سرخط روزنامه نیویورک تایمز می‌شدیم و این موضوع برای ما شرم‌آور بود.»

این در حالی‌ست که این روزها آمار ویروس کرونا یک بار دیگر افزایش چشمگیر داشته است و دولت ایتالیا تلاش دارد تا جلو گسترش این ویروس را بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала