Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد رونالدو بالاتر از 4 تیم سری آ

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس
كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگالی یوونتوس نسبه به چهار تیم سری A درآمد بیشتری کسب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ این واقعیت است که کریستیانو رونالدو پردرآمدترین بازیکن در سری A است و اصلا تعجب آور نخواهد بود اما آنچه ممکن است شما را شوکه کند این واقعیت است که فوق ستاره یوونتوس مبلغی معادل یا بیشتر از دستمزد 4 باشگاه سری A به جیب می‌زند.

کاپیتان 35 ساله پرتگال سالانه در یوونتوس به ارزش 31 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و چهار تیمی که کل دستمزد آنها در سطح او نیست باشگاه‌های اودینزه، هلاس ورونا، اسپزیا و کروتونه هستند.

در حقیقت این ارقام از سوی گاتزتا دلو اسپورت اعلام شده و نشان می‌دهد که کریستیانو آنقدر در سری A درآمد کسب می‌کند که حقوق نزدیکترین رقیب وی تقریباً چهار برابر کمتر است و این هم تیمی او در یوونتوس ماتیس دی لیخت است.

حقوق مدافع هالندی هشت میلیون یورو در سال است در حالی که روملو لوکاکو سالانه 7.5 میلیون یورو درآمد کسب می‌کند.

کریستین اریکسن هافبک اینتر (7.5 میلیون یورو)، ادین ژکو مهاجم رُم (7.5 میلیون یورو)، الکسیس سانچز مهاجم اینتر (هفت میلیون یورو) و زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان (هفت میلیون یورو) از دیگر درآمدزایان اصلی لیگ هستند در حالی‌که اینتر با آرتورو قرارداد جدید دارد. ویدال 6.5 میلیون یورو و جیان‌لوئیجی دوناروما دروازه‌بان آث میلان شش میلیون یورو درآمد کسب می‌کنند.

یوونتوس تیمی در ایتالیا است که بیشترین دستمزد را پرداخت می‌کند، 20 بازیکن برتر سری A نیز شامل آلوارو موراتا، خوان کوادرادو، فدریکو کیزا و آرتور ملو (پنج میلیون یورویی) هستند. الکس ساندرو (شش میلیون یورو) وویچک شزنی و لئوناردو بونوچی (6.5 میلیون یورو) آرون رمزی و آدرین رابیوت (هفت میلیون یورو) و پائولو دیبالا (7.3 میلیون یورو) درآمد دارند.

در همین حال بیشترین درآمد مربی با فاصله زیاد آنتونیو کونته اینتر با حقوق 12 میلیون یورو در سال است در حالی‌که سه نفر برتر توسط پائولو فونسکا از رُم با 2.5 میلیون یورو در سال و جیان پیرو گاسپریینی از آتالانتا با 2.2 میلیون یورو در یک دور جمع می‌شوند.

جالب اینجاست که آندره پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس 1.8 میلیون یورو درآمد کسب خواهد کرد که کمتر از استفانو پیولی در میلان، سینیسا میهایلوویچ در بولونیا و سیمونه اینزاگی در لاتزیو است که همه آنها سالانه دو میلیون یورو درآمد دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала